B complex

Selamat Datang Julai 2015

18:57

Assalamualaikum

Alhamdulillah bulan ni Ainur Hanani akan berumur 9 bulan. Tapi yang saya pening dia tak berminat sangat makan solid food macam abang-abangnya dulu. 

Masih peminat setia susu Ibu. Sekarang ni tengah selsema batuk pula. Lagi la suka melekat kan. Tak pe Ainur, Ibu ok je Ainur sedut lemak Ibu banyak-banyak. Cepat sikit Ibu kurus.



Promosi Shaklee Julai 2015


Shaklee amat bermurah hati memberikan produk yang terbaik untuk kita bulan ni.

Produk pertama semestinya tonik ajaib yang memukau ni iaitu Vivix Beli 6 PERCUMA 1.


Memang kena betul pada masanya boleh jadi hadiah hari raya buat ibu-bapa di kampung. Tahun ni apa kata kita tukar sikit hadiahkan produk kesihatan setelah bertahun-tahun kita bagi baju raya dan kuih raya. Semoga dengan pemberian ini sedikit sebanyak membantu mereka menjadi lebih sihat dan dan bertenaga melalui hari-hari emas mereka.

Vivix ini sangat istimewa kerana ramuan botanikal yang digunakan kaya dengan polifenol yang sangat baik untuk kesihatan. Banyak manfaat Vivix ni seperti membantu menurunkan paras insulin dalam darah bagi pesakit diabetes, membantu dalam usaha berhenti merokok dan mengelakkan kecederaan otot bagi ahli sukan.

Suami saya gemarkan Vivix kerana ia memberi kesegaran bila bangun pagi walaupun tidur lewat pada sebelah malamnya.

Lagi menarik tertarik sebab Shaklee bagi peluang untuk beli 2 botol dan dapatkan membership PERCUMA dan CASH BACK bulan depan. 



Selain itu dapatkan juga vitamin yang sangat di kenali ramai B-COMPLEX Beli 3 Percuma 1.


B complex sangat terkenal sebagai vitamin yang membekalkan tenaga. Selain itu membantu untuk melegakan kesakitan dan kemurungan. Sebagai contoh kandungan vitamin B6-Pirodiksin sangat membantu dalam masalah kekejangan otot.

Asid folik yang sangat membantu dalam proses seorang wanita yang mahu hamil serta membantu pertumbuhan fetus yang sihat serta cukup sifat semasa minggu-minggu awal selepas persenyawaan. Amaun yang cukup penting bagi mengelakkan masalah kecacatan saraf contoh spina bifida.

Dan tak lupa juga promosi Vitalea for Kids beli 6 Percuma 1 masih berlangsung.




Multivitamin yang di pertingkatkan formula oleh Shaklee ini sudah tentunya di gemari oleh kanank-kanak. Ia berperisa anggur sangat membantu untuk mencukupkan nutrien anak-anak kita.

Sekiranya anda mahu mendapatkan produk-produk istimewa ini dengan tawaran harga yang sangat luar biasa, cepat-cepat hubungi saya. Mana tahu dengan pembelian anda melayakkan anda mendapat CASH BACK dan SEBOTOL VITALEA secara PERCUMA.

Hubungi saya dan saya senang hati akan kongsikan caranya.


Your Trusted SID
 
ID 868991

Riza Afzan Asri

SMS/Whatsapp 012-4637064 

Email: rizaafzan@gmail.com

COD: Taiping dan kawasan sekitar Pos: Seluruh Malaysia

~Happy to share, pleasure to help!




 

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts