polyphenol

Jangan Minum Vivix jika anda MAHU TIDUR LAMA!!!

02:55

Salam,semua..Rasanya dah lama tak menulis kat sini,kan?..memang lama pun. Rasanya dah berbulan-bulan..dan kenapa aku kembali berblog? semuanya sebab makan Vivix!!! Tension betul aku...

Kenapa Vivix jadi penyebab?

Sepertimana yang aku cakap tadi, jangan minum Vivix jika anda mahu tidur lama!!!Disebabkan Vivix lah, aku hanya tidur sejam sehari!!! Ya, SEJAM je tau...equivalent to 60 minit a.k.a 3600 saat dan seterusnya korang leh kira pakai unit converter. online pun ade..hehehe...

Bayangkan berjaga sampai pukul 4.30 pagi, siapkan sahur, sahur jap, solat Subuh dan kemudian tidur..itupun kalau aku tidur. kalau tak tidur, terus siap gi keje, terus keje sampai petang, balik umah, tidur dalam sejam dan continue balik macam semalam.

Alaaa, ramai akan cakap "alaa,boleh je tidur lama balik kerja nanti"..tapi kena faham,dua org HERO aku dah fully charged dah n memang tunggu aku balik.so, if hero aku yang dua org ni dah bangun, jangan harap laaaa...so, before tidur,aku memang buat deal ngan diorg "abah tido sejam je ye.pastu kite gi umah Tok" :)




Tapi kenapa Vivix menyebabkan aku TAK MAHU TIDUR LAMA?

Sebab terus terang, aku dah TAK LETIH macam dulu lagi!!...sebelum pindah ke Taiping, memang amalkan selalu..alhamdulillah, memang sangat bertenaga!! Then aku pindah ke Taiping, aku stop amalkan Vivix ni..and apa yang jadi, setiap hari WAJIB tidur awal tau n bila bangun pagi,badan masih rase letih. in the end, kerja makin pile-up sampai satu tahap,aku ade 30 to-do list...huhuhu


So aku nekad, aku kena start balik Vivix ni.. BY HOOK or BY CROOK!!! yang pasti, aku tak penah menyesal pun dengan apa yang aku dh lakukan :)

Jadi, bagaimana Vivix menyebabkan aku TAK MAHU TIDUR LAMA?

Sebab Vivix mengandungi polifenol yang terbaik dalam bentuk RESVERATROL. Jadi apa yang bagus dengan Resveratrol ni ye?

Muscadine Grape, Anggur Muscadine

Resveratrol and polyphenol towards fat and carbohydrate


Vivix sebagai antioksidan terbaik

Korang tak percaya ke?..meh try dulu untuk mengalami kesan buruk pengambilan Vivix. Lupa pulak, sekarang ni boleh beli terus dah dengan guna Kad Kredit or Kad Debit. Sila klik image "Beli Sekarang" di bawah dan follow arahan je. Jangan risau, sistem ni baru diperkenalkan oleh Shaklee Malaysia. Ini bukan scam ye..



Atau jika anda berminat untuk mendapatkan informasi lebih, terus contact kami di :

Riza Afzan Asri
868991
012-4637064

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts