Anak picky eater

8 Kebaikan Multivitamin Untuk Kanak-kanak Yang Ibu Pasti Jatuh Hati

02:46

Kadang-kadang anak kita memang nampak macam sihat, tetapi rupanya tidak. Kenapa saya mengatakan demikian? Kerana boleh dikira dengan jari berapa je Ibu-ibu yang begitu concern tentang gizi seimbang anak-anak setiap hari bukan? Selebihnya kadang-kadang kita sediakan makanan hanya untuk kenyangkan perut mereka sahaja.

Jadi bagi memastikan anak-anak mendapat nutrisi yang cukup di perlukan oleh badan seperti vitamin D dan kalsium yang sangat penting untuk pertumbuhan dan perkembangan anak kita. Selalunya ia diperoleh dari sumber sayuran hijau dan hasil tenusu. Tapi jika anak-anak tidak makan kategori ini, dari mana nutrien tersebut akan di dapati? 

Jangan risau. Ibu-ibu boleh dapatkan 8 Kebaikan Multivitamin Untuk Kanak-kanak Yang Ibu Pasti Jatuh Hati. Check it out!



 

1. Vitamin A - menyihatkan gusi, gigi dan kulit

2. Vitamin C - antioksidan dan menyokong sistem imun

3. Vitamin B6 - Menyokong penghasilan tenaga oleh badan

4. Kalsium & Vitamin D - menyihatkan dan menguatkan tulang

5. Zat Besi - menggalakkan penghasilan darah merah

6. Iodin - menyokong fungsi kelenjar tiroid yang penting untuk perkembangan tubuh yang sempurna

7. Magnesium - menyihatkan dan menguatkan tulang

8. Zink - menguatkan ketahanan tubuh dan mempercepatkan pemulihan 


Spektrum penuh dengan vitamin yang terbaik untuk memenuhi keperluan si manja anda. Kesemua zat-zat di atas anda boleh dapatkan sari sebiji tablet boleh kunyah perisa anggur yang sedap. 



Multivitamin Bebas Gula Elak Gigi Rosak
Ibu-ibu mesti risau kan bila bagi makan makanan yang berperisa terutama jika anak-anak malas menggosok gigi?  Jangan risau ibu-ibu kerana Shaklee amat memahami dilema anda.

Vita Lea ini menggunakan pemanis semulajadi xylitol yang tidak akan menyebabkan kerosakan gigi. Sebagai langkah keselamatan, ia juga tidak mengandungi sebarang perasa, pemanis dan pengawet tiruan.




Sesuai Untuk Kanak-kanak Yang Alah Pada Gluten

Selain dari menggunakan xylitol sebagai pemanis semulajadi, Shaklee juga memastikan tablet multivitamin boleh kunyah ini bebas gluten. Ia di perkaya dengan perisa anggur sebenar yang sangat sedap.

Kegemaran Kanak-kanak Berumur 4-12 Tahun 

Tablet multivitamin ini ternyata sesuai di ambil oleh kanak-kanak berusia 4 hingga 12 tahun terutama yang tidak suka makan sayur dengan kadar penyerapan yang pantas. Jadi masalah kekurangan nutrien dari lohong kosong pemakanan sebenar boleh di tampung dengan pengambilan multivitamin ini.

Ramai ibu prihatin dan sayangkan kesihatan anak mereka dah jatuh hati dengan Vita Lea multivitamin kanak-kanak ini. Mereka tidak mahu anak mereka keciciran kerana kerap ponteng sekolah diakibatkan masalah kesihatan. Mereka tidak mahu anak mereka lesu dan tertidur dalam kelas serta tidak boleh fokus di akibatkan kekurangan nutrien. Mereka sedar zaman yang serba pantas perlukan input yang pantas juga. 


Anak Kurus Kering & Selalu Sakit Di Taska, Apa Nak BUAT? from iReach HD on Vimeo.
Kisah 2 ibu yang dirundum sedih kerana anak2 mereka terlalu kurus & selalu sakit. Kini tidak lagi...


Jika anda mahu berikan multivitamin terbaik ini dan mengikut jejak langkah bijak ibu yang gembira anak kembali sihat setelah berikhtiar dengan vitamin seperti dalam video di atas, segerahlah hubungi saya. Saya ada promo hebat untuk berikan kepada anda iaitu anda dapat 4 botol Vita Lea tetapi dengan membayar harga hanya untuk 3 botol. Menarik bukan? jadi, tunggu apa lagi. Cepat dail nombor di bawah untuk order.

Your Trusted SID 

ID 868991

Riza Afzan Asri

SMS/Whatsapp 012-4637064 

Email: rizaafzan@gmail.com

COD: Taiping dan kawasan sekitar Pos: Seluruh Malaysia

~Happy to share, pleasure to help~
 
Artikel Menarik Untuk Dibaca:
1. Cara Suri Rumah Mengatasi Anak Picky Eater Ala Masterchef
2. 13 Tips Mengatasi Anak Picky Eater Yang Cerewet Seperti Gordon Ramsay

You Might Also Like

1 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts