Vivix

Akhirnya Berjaya Berhenti Merokok dengan Vivix

02:28

Setiap tahun ramai lelaki-lelaki, para suami dan para bapa di luar sana yang menanam azam untuk berhenti merokok. Memang sungguh murni hasrat itu boleh jadi pelbagai sebab yang mendorong contohnya sayangkan diri sendiri, sayangkan isteri, sayangkan keluarga dan sayangkan kerjaya.

Pelbagai ikhtiar telah di cuba, tetapi hasilnya kadang-kadang mengecewakan. Bila diri kuat, keluar 'mengeteh' bersama kawan-kawan mereka sua pula. Anda pun longlai. Ada golongan yang stress dengan kerja seperti akautan yang sakit kepala mengimbangkan akaun syarikat, terpaksa berjaga malam akibat kerja dan semestinya rokok peneman sejati.

Jangan anda ingat, walaupun anda seorang yang mengamalkan gaya hidup aktif, kerap bersukan, berlari-lari berkilo meter ia tetap bukan alasan yang bagus untuk terus merokok. Baca sini kenapa anda juga berisiko mengidap penyakit maut!

Lebih menyedihkan apabila wanita yang mengandung turut menghisap rokok dan memberi 'makan' anak-anak asap rokok! Yang mana ada anak-anak yang dah besar sedikit, mula pandai menggulung surat khabar buat gaya macho menghisap rokok dan menghembusnya meniru gaya orang tua mereka! Oh kasihan!

Sampai bila mahu GAGAL?

Mahu berhenti merokok dengan Vivix seperti abang seorang ini?

Banyak orang nak berhenti merokok tetapi gagal. Ini cara paling selamat & mudah untuk berhenti merokok untuk selama-lamanya...

Jom ikuti perkongsian detik-detik berhenti merokok dengan Vivix oleh Encik Hazrin. Isteri tercinta membelikan Vivix untuk beliau kerana sayangkan suami. Dan beliau sendiri makan bukan niat untuk berhenti, tetapi menambahkan prestasi agar tidak selalu pancit apabila bersukan. Boleh lihat video rakaman temubual secara langsung di sini.

Kredit: Vitaminibu, Bungacintamama dan Fabulousdash

Kronologi

Hari Pertama 

Minum 1 sudu teh Vivix. Esoknya bangun pagi mulut rasa tak sedap macam lepas demam. Beliau tidak mahu lagi berada berhampiran dengan perokok dan asap rokok kerana rasanya sangat busuk. Tapi esoknya beliau kembali merokok TETAPI hanya mampu hisap setengah batang sahaja dan selebihnya di buang.

Hari ke 4

Minum 1 sudu teh Vivix untuk kali ke 2. Beliau sedang memandu kereta sambil merokok tetapi rasa sesuatu yang tak kena. Beliau memberhentikan kereta di bahu jalan disebabkan rasa nak muntah dengan serta merta. Badan rasa tepu sangat umpama dah hisap 20-30 batang rokok sehari. Masih merokok TETAPI tak lalu nak habiskan sebatang rokok. Hanya 2-3 pam/sedut sahaja.

Hari ke 7

Minum 1 sudu teh Vivix untuk kali ke 3. 
Mata merah sebab rasa nak muntah. Air liur terasa sangat payau dan pahit.

Selepas dari hari itu, bukan sekadar beliau berhenti merokok tetapi mendapati bahawa tahap kecergasan (fitness) semakin bertambah. Beliau berjaya jogging satu pusingan Taman Tasik Shah Alam dan tak pancit. Beliau rasa jantung menjadi lebih sihat dan bertenaga.

Mesti anda tertanya-tanya apa yang ada di dalam sebotol Vivix sehinggan mampu menjadikan Encik Hazrin rasa sedemikian rupa. Jemput baca sini untuk mengetahui bahan-bahan botanikal yang terdapat di dalam Vivix.

Kupasan Mengapa Vivix Sangat Bagus Dan Memberikan Kesan Yang Menakjubkan?


1. Kesan terhadap tabiat merokok

Vivix bertindak pada tahap sel (Cellular level). Ia membantu membuang nikotin pada struktur DNA dan memulihkan DNA tersebut kepada tahap yang asal/normal. DNA yang normal 'menolak' rasa nikotin yang tidak asli (natural) yakni sepatutnya tiada langsung pada tubuh kita. 

Vivix bukanlah TERAPI penggantian nikotin, tetapi ia adalah terapi BUANG nikotin. Ia sangat berbeza dengan terapi penggantian nikotin yang selalu di komersilkan.

2. Prestasi jantung bertambah


Encik hazrin mendapati beliau sudah tidak pancit lagi selepas berjogging kerana memperolehi tenaga pada tahap sel. Jantung dapat bekerja dengan bagus kerana mendapat banyak tenaga pada tahap sel. Ini kerana mitokondria (sejenis organel yang penting untuk menghasilkan tenaga) dapat menghasilkan jumlah ATP (sejenis bentuk tenaga) yang banyak! Maka tiada lagi istilah semput/pancit selepas aktiviti aktif.

Baca sini untuk perkongsian Encik Hazrin dalam bentuk penulisan. 

Mekanisma Tindakan Vivix di Buktikan oleh Kajian


Ubat Berhenti merokok
Mekanisma Tindakan Vivix

Anda sayang suami anda?

Anda sayang anak anda?

Anda sayang saudara lelaki anda?

Apalah sangat harga sebotol Vivix jika dibandingkan dengan kos rawatan penyakit kronik di hospital.

Mencegah itu kan lebih manis?

Sempena November 2013, dapatkan sebotol Vivix dengan harga promo semestinya murah gila dari biasa! Pakej beli 6 botol dan dapatkan sebotol PERCUMA sedang berlangsung sekarang!




Ketahui cara untuk mendapatkan pendaftaran dan perkhidmatan penghantaran secara PERCUMA! 

Hubungi saya
Your Trusted SID 
Riza Afzan Asri 
SMS/Whatsapp 012-4637064 
Email: nuhasafiya@yahoo.com
 
~Happy to share, pleasure to help!~

You Might Also Like

2 respon

  1. Merokok sah memang bahaya. Seolah2 berdiri di tepi gaung sambil tunggu org tolak jatuh ke bawah.

    Moga2, perokok berusaha utk berhenti. Caranya sudah ditunjukkan di sini. Tinggal nak atau tak aje..

    Nice sharing!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azam sahaja tak cukup.

      Tindakan mau double!

      Delete

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts