polyphenol

Takut Nampak Tua? Vivix Kan Ada

03:27

Ramai antara kita tak kira lelaki atau wanita mesti risau dengan pertambahan usia setiap tahun. Pelbagai produk akan dicuba untuk 'menutupi' tanda-tanda noda di wajah kerana takut nampak tua dan lagi 'mengerikan' ada yang menegur begitu. 

Tapi berapa ramai di antara kita yang sedar apa yang kita tepekkan di wajah tidak sama kesannya berbanding jika kita bagi 'makan' sel-sel yang sudah tua itu supaya ia menjadi muda semula. Ia lebih mudah apabila kita merawatnya dari dalam dan akhirnya mempamerkan kesan positif secara luaran. 

Ada ke produk yang mampu mengekalkan ke'muda'an kulit? Mestilah! Vivix kan ada!

Apa itu Vivix

Vivix direka khas untuk mencegah penuaan di peringkat selular. Ini kerana, setiap hari sel-sel kita diserang dengan tekanan, diet tidak seimbang dan toksin dari alam sekitar. 

Lebih banyak serangan di hadapi, lebih tinggi lah peluang mendapat penyakit berkaitan kesan penuaan yang bakal di hadapi contohnya seperti mereka yang bekerja di tapak pembinaan, pekerja ladang & menguruskan organisasi dan staf bawahan yang bermacam-macam kerenahnya. Para pendidik juga tidak terkecuali termasuk dalam golongan ini. 

Oleh sebab itu, lindungilah sel-sel tubuh kita secara semulajadi, dengan pelbagai bahan Shaklee yang telah di uji secara klinikal.

Revolusi Penemuan Shaklee


Minuman campuran botani VivixTM merupakan revolusi penemuan dalam pemakanan poliphenol.

Ia mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol.

Produk antipenuaan
Minuman Botanikal Vivix


Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan anti penuaan.

Vivix dihasilkan berasakan bahan semulajadi. bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal. Bakal di patenkan. Ekslusif untuk Shaklee.

Kajian Klinikal

Ghanim H, et al. A resveratrol and polyphenol preparation suppress oxidative and inflammatory stress response to a high-fat, high-carbohydrate meal. J Clin Endocrinol Metab. 2011 May;96(5):1409-14.

Kajian Klinikal Vivix
Kajian Saintifik Vivix

Sempena November 2013, dapatkan sebotol Vivix dengan harga promo semestinya murah gila dari biasa! Pakej beli 6 botol dan dapatkan sebotol PERCUMA sedang berlangsung sekarang!



Ketahui cara untuk mendapatkan pendaftaran dan perkhidmatan penghantaran secara PERCUMA! 

Hubungi saya
Your Trusted SID 
Riza Afzan Asri 
SMS/Whatsapp 012-4637064 
Email: nuhasafiya@yahoo.com

~Happy to share, pleasure to help!~

Artikel Menarik untuk di baca:
1. Vivix-Tonik Ajaib Shaklee
2. Penuaan vs Anti-penuaan
3. Sugar Control Set Shaklee: Ikhtiar Menggunakan Vitamin Semulajadi

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts