polifenol

Bagaimana Vivix Berfungsi?

09:00

Di dalam kajian makmal yang di jalankan di universiti-universiti dan institut terkemuka, bahan-bahan di dalam suplemenen anti-penuaan Vivix menunjukkan kesan terhadap 4 mekanisma yang menyumbang kepada penuaan sel.

Ini bermakna jika anda mengamalkan Vixix mekanisma yang berlaku di dalam sel badan anda setiap hari adalah seperti berikut:

free radicals
1. Membantu melindungi dan membaiki DNA

Ramuan Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA. Setiap hari, sel-sel tubuh badan kita diserang oleh hampir sejuta agen yang mampu merosakkan DNA kita. Ia mampu merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan 'typo' (kesilapan susunan DNA dari yang asal) yang mana ini boleh mengganggu fungsi sel dan kelangsungan hayat kita. Vivix terbukti membantu melindungi DNA dari terus rosak dan dalam amsa yang sama membetulkan kerosakan yang terjadi sebelumnya.



Positively impacts genetic regulators
2. Pengawalaturan gen

Kemerosotan dan kecacatan DNA mampu menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sel. Di dalam satu penemuan utama, ramuan Vivix membantu mengaktifkan satu sistem pengawalan genetik utama yang membantu melambatkan penuaan terus pada tahap sel.



mitochondria
3. Biogenesis Mitokondria


Mitokondria adalah sejenis organel yang sangat penting dalam penghasilan tenaga yang di perlukan oleh sel. Apabila jumlah mitokondria berkurangan, kecekapan sel badan dalam menghasilkan tenaga juga berkurangan. Salah satu kelebihan yang ada di dalam Vivix adalah ia mampu menggalakan biogenenis (penghasilan baru) organel ini bagi memastikan penghasilan tenaga sentiasa mencukupi seperti yang diperlukan oleh sel.




anti aging protein
4. Melambatkan pembentukan protein AGE

Pembentukan dan penimbunan protein AGE ( Advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan pada tahap sel yang mengganggu keutuhan dan jangka hayat sel. Ramuan Vivix yang mengandungi 10X ganda resveratrol (kandungan unik dalam Angggur Muskat@Muscadine grapes) sangat membantu melambatkan pembentukan protein AGE itu tadi. 

Di sebabkan penemuan-penemuan ini, Vivix terbukti berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang membantu melambatkan proses penuaan terus pada peringkat sel lagi. Sesuatu yang hebat bukan?

Selain daripada itu, manfaat-manfaat ini juga boleh di dapati dari hanya satu sudu teh Vivix setiap hari.









Mahu mendapatkan kesemua khasiat di atas?

Jom dapatkan sebotol Vivix hari ini juga!



Ketahui cara untuk mendapatkan pendaftaran dan perkhidmatan penghantaran secara PERCUMA!


Hubungi saya
Your Trusted SID 
Riza Afzan Asri 
SMS/Whatsapp 012-4637064 
Email: nuhasafiya@yahoo.com

~Happy to share, pleasure to help!~

 
Artikel Menarik untuk di baca:



You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts