polifenol

Promo November 2013, Vivix Shaklee Tonik Anti-Penuaan Kaya Ramuan Polifenol

14:00

Promo November 2013: Vivix Shaklee datang lagi istimewa pada bulan ini.

Promo VIVIX SHAKLEE BELI 6 PERCUMA 1! 

Jom ramai-ramai kita rebut peluang untuk dapatkan Vivix Shaklee, tonik anti penuaan terhebat kerana bertindak hingga ke peringkat sellular!

Pada bulan ni, anda boleh rebut beberapa peluang pembelian Vivix dengan PENJIMATAN BERGANDA!
Promo Tonik Anti Penuaan Terhebat

Bagaimana anda boleh jimat?

Mari saya tunjukkan caranya.

1. Beli 6 Vivix Shaklee + PERCUMA 1 + PERCUMA KOS POS + PERCUMA KEAHLIAN (membership) + PERCUMA 1 BOTOL COQHEALTH PLUS (dengan pembelian online) + PULANGAN REBATE 11% (bersamaan RM233.64).

2. Beli 5 Vivix Shaklee + PERCUMA KOS POS + PERCUMA KEAHLIAN (membership) + PERCUMA 1 BOTOL COQHEALTH PLUS (dengan pembelian online) + PULANGAN REBATE 8% (bersamaan RM141.60).

3. Beli 4 Vivix Shaklee + PERCUMA KOS POS + PERCUMA KEAHLIAN (membership) + PERCUMA 1 BOTOL COQHEALTH PLUS (dengan pembelian online) + PULANGAN REBATE 8% (bersamaan RM113.28). 

4. Beli 3 Vivix Shaklee + PERCUMA KOS POS + PERCUMA KEAHLIAN (membership) + PERCUMA 1 BOTOL COQHEALTH PLUS (dengan pembelian online) + PULANGAN REBATE 8% (bersamaan RM84.96).

5. Beli 2 Vivix Shaklee + PERCUMA KEAHLIAN (membership) + PULANGAN REBATE 5% (bersamaan RM35.40). 

6. Beli 1 Vivix Shaklee PADA HARGA ISTIMEWA DARIPADA SAYA!
Harga jualan biasa Vivix Shaklee adalah RM475.00 sebotol bagi Semenanjung dan RM499.00 sebotol bagi Sabah dan Sarawak. Isipadu sebotol mengandungi 150ml dan ia mampu bertahan selama sebulan lebih dengan pengambilan hanya sesudu teh setiap hari.

Kepekatan Vivix sangat tinggi,  kaya dengan khasiat sampaikan kalau bekukan dalam peti ais di bahagian beku, Vivix tak beku! Sebab tu hanya minum sikit je sehari dah memadai.

Kelebihan Vivix

Vivix kaya dengan nutrien polifenol kaya dalam ciri-ciri anti-pengoksida dan membantu melawan kerosakan radikal bebas yang mempercepatkan kehilangan kolagen dan seterusnya menunjukkan tanda-tanda penuaan seperti timbul garis-garis halus pada mata, kulit berkedut, sakit sendi dan sebagainya.

Beberapa kajian juga membuktikan yang Vivix kaya ramuan polifenol dari ekstrak botanikal Polygonum Cuspidatum, Muscadine Grape, European Elderberries dan Lobak ungu dapat membantu untuk menggalakkan proses penuaan yang lebih sihat bermula dari tahap sellular lagi.

Sirap Shaklee
4 ramuan bukan rahsia dalam penghasilan Vivix

4 Mekanisma Tindakan Vivix

1. Ramuan botanikal Vivix melindungi dan memperbaiki sellular DNA.

2. Ramuan botanikal Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular.

3. Ramuan botanikal Vivix menggalakkan biogenbesis (pembentukan baru) mitokondria untuk meningkatkan tenaga di dalam sel.

4. Ramuan botanikal Vivix adalah 10x lebih kuat daripada resveratrol (ramuan unik dalam anggur muscadine) untuk melambatkan pembentukan protein AGE.

Khasiat dan Manfaat Vivix



Sempena Promo November 2013, dapatkan sebotol Vivix dengan harga promo semestinya murah gila dari biasa! Pakej beli 6 botol dan dapatkan sebotol PERCUMA sedang berlangsung sekarang!



Ketahui cara untuk mendapatkan pendaftaran dan perkhidmatan penghantaran secara PERCUMA! 

Hubungi saya
Your Trusted SID 
Riza Afzan Asri 
SMS/Whatsapp 012-4637064 
Email: nuhasafiya@yahoo.com

~Happy to share, pleasure to help!~

Artikel menarik untuk di baca:

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts