Herbal Blend

Jadi Ahli Shaklee Percuma Sebotol Vitalea Multivitamin Tertua Di Dunia

02:12

Assalamualaikum

Bulan ini Shaklee dengan bangganya menyambut 100 tahun usia Vitalea. Ia merupakan multivitamin terawal dan tertua yang mengungguli era makanan tambahan di dunia ini.

Yang paling menarik, Shaklee berbesar hati menawarkan kepada semua rakyat Malaysia untuk Jadi Ahli Shaklee Percuma Sebotol Vitalea Multivitamin Tertua Di Dunia. 

Sebotol Tahan 4 Bulan Pengambilan


Syarat-syarat Kelayakan

1. Beli minimum 1 produk Shaklee. Paling murah adalah Herbal Blend yang berharga RM27.50. Terdapat pelbagai  kegunaan Herbal Blend ini antaranya boleh membantu Hilangkan Ruam Pada Kulit Bayi Dengan Cepat Dan Selamat.
 
2. Daftar keahlian dengan pembelian ini. Yuran pendaftaran sebanyak RM69.00. Tambah RM10.60 untuk cas penghantaran. Daftar keahlian memang WAJIB kerana Shaklee mahu anda menikmati pelbagai jenis promo lagi selepas itu.

3. Anda layak dapat PERCUMA sebotol Vitalea 120 biji yang berharga RM88.75.

Mudah bukan?

Saya tolong kirakan kos yang anda perlu keluarkan ya.

Pendaftaran + Postage + Herbal Blend 
RM69 + RM10.60 + RM27.50 = Rm107.10

Tapi setelah tolak sebotol Vitalea PERCUMA berharga RM88.75, kos yang anda keluarkan hanya sebanyak RM18.35 sahaja!

Wow! Memang berbaloi lah. Bukan senang nak dapat benda FREE kan. Nak pulak tengah kecoh-kecoh pasal GST ni. Nak membeli barang jenuh kena catu. 

Tapi ni Shaklee nak bagi FREE. PERCUMA. Takkan nak lepaskan begitu sahaja? Saya dulu masa mendaftar, Shaklee tak bagi apa-apa pun vitamin PERCUMA tau.

Di saat kegawatan ekonomi sekarang, memang memerlukan kudrat tambahan dan kesihatan yang baik untuk kita menambahkan ekonomi keluarga. Multivitamin ini boleh membantu untuk cukupkan zat-zat yang kurang dari pengambilan makanan harian kita.

Bila sel-sel kita sihat, badan pun kuat. Tak mudah jatuh sakit. Bila kurang jatuh sakit, bil perubatan klinik pun boleh dikurangkan dan di salurkan kepada keperluan lain atau di jadikan simpanan. Tak gitu?

Jadi jangan tunggu lagi ya. Hubungi saya segera dan dapatkan sebotol Vitalea anda segera.


Your Trusted SID 
ID 868991

Riza Afzan Asri

SMS/Whatsapp 012-4637064 

Email: rizaafzan@gmail.com

COD: Taiping dan kawasan sekitar Pos: Seluruh Malaysia





~Happy to share, pleasure to help!

Artikel Menarik Untuk Anda Baca:
1. Daftar Dan Jadi Ahli Shaklee: Untung Sangat Tau!

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts