Keahlian Shaklee

Daftar dan Jadi Ahli Shaklee: Untung Sangat Tau!

16:48


Asalnya saya kenal Shaklee bermula dengan membeli set menyusu 3 tahun yang lepas. Tetapi produk yang membuatkan saya jatuh cinta pandang pertama adalah Ostematrix Shaklee. Percaya dengan kelebihan dan keberkesanannya, kawan saya yang juga seorang Shaklee Independent Distributor yang sah pada ketika itu mencadangkan agar saya mendaftar menjadi ahli. Kata beliau banyak kelebihan yang boleh saya dapat bila mendaftar disamping menikmati kebaikan supplement yang ada. Setelah berfikir, saya pun setuju untuk mendaftar sebagai Shaklee Independent Distributor (SID). Nak tau kenapa saya jadi ahli dan sangat berbangga dengan bisnes dan kumpulan saya?

1. Shaklee telah mendapat sijil halal dan diyakini. Boleh check ISA yang diiktiraf oleh JAKIM di website JAKIM. (Klik di sini jika ingin info lanjut)

2. Shaklee telah berada di pasaran Malaysia lebih dari 50 tahun bermaksud produk ini sudah kukuh dan mendapat kepercayaan ramai walaupun tanpa iklan komersil. Anda tak pernah tgk iklan Shaklee kat TV kan? (Klik di sini jika ingin info lanjut)

3. Shaklee terdiri dari bahan-bahan semulajadi. Ye Shaklee mmg amat mementingkan keaslian. Katakan TIDAK pada pengawet, pewarna atau perasa tiruan.

4. Shaklee bukan vitamin tiruan dan tiada silica gel. Yang ni saya berani JAMIN. Cuba check botol vitamin anda. Kalo jumpa biji-biji putih tu maknanya vitamin anda adalah vitamin sintetik yg perlukan silika gel untuk menyerap wap air, kalau tidak vitamin anda akan rosak.

5. Shaklee membuatkan saya menjadi lebih sihat, ceria dan bertenaga. Yup, benda semulajadi memang mudah diterima dan diserap oleh badan.

6. Ramai yang telah memberi komen positif setelah menggunakan Shaklee. Semestinya produk terbaik berbaloi untuk wang yang anda laburkan untuk kesihatan anda.

7. Yuran keahlian Shaklee amat murah dan berpatutan dan keahliannya adalah seumur hidup. Tak payah pening2 kepala nak bergolo gadai, buat loan semata-mata nak jadi ahli.

8. Setiap pembelian akan memperolehi points yang boleh ditukar pada tunai setiap bulan. Pendapatan tambahan bagi mereka yang sangat memerlukan.

9. Ahli kumpulan saya telah dipimpin oleh 3 orang Master Coordinator yang sangat berpengalaman, bertanggungjawab, tinggi pengetahuan dan sangat mengambil berat tentang ahli-ahli di bawahnya. Jika anda serius ingin berbisnes, kelas-kelas bimbingan disediakan secara online mahupun offline. Zaman kan dah canggih sekarang, Janji MAHU, mesti MAMPU!!! 

10. Saya boleh berkongsi kebaikan vitamin Shaklee dengan ahli keluarga dan rakan-rakan. Tak payah susah-susah nak promo, cari orang, kejar orang. Kata kunci "SHARE". Anda dapat jika anda berusaha. Bukan bermakna bila join sahaja anda harus goyang kaki dan duit masuk. Itu mungkin terjadi 'satu' hari nanti, tapi yang penting kena usaha dulu dan bekerja keras membina empayar.


11. Sesiapa sahaja boleh menjadi ahli. Bukan terhad kepada pekerja kerajaan sahaja tetapi suri rumah, pelajar, bekas pelajar universiti yang sedang mencari kerja, pekerja swasta malah mereka yang berniaga kecil-kecilan pun boleh. Kerana apa? kerana ia tidak memerlukan kita 'mencagar' slip gaji bulanan bagi membuat hutang dengan bank. Modal yang digunakan tidaklah terlalu besar dan boleh dikatakan hampir tidak mengeluarkan modal langsung pada peringkat awalnya.


12. Tutorial, bimbingan dan latihan dilakukan melalui 'alam maya' atau 'online'. Jadi tak perlu fikir kos nak pergi tempat perjumpaan, meninggalkan anak, suami dan keluarga berjam-jam, fikirkan pengasuh dan lain-lain. Jika ada kelas dia alam nyata sekalipun, saya bebas membawa anak-anak dan suami bersama-sama. Jadi saya boleh menuntut ilmu dengan tenang, dapat fokus sepenuhnya dan yang paling penting suami saya bersama-sama saya, menyokong bisnes saya dan menyokong apa yang saya lakukan. Saya dapat rasakan 'restu' beliau sepanjang masa.


Banyak lagi sebenarnya kelebihan-kelebihan lain yang saya mahu kongsikan. Tapi cukup dulu setakat ni. Jadi macam mana? Anda mahu jadi ahli? Jom saya bantu anda! Kita sama-sama bina empayar dan semoga satu hari nanti kita menjadi JUTAWAN MUSLIMAH! InsyaALLAH.Tetapi PASTIKAN anda memilih kumpulan yang betul kerana terdapat pelbagai kumpulan di luar sana yang menjalankan bisnes Shaklee dan semestinya pendekatannya juga berbeza!

Ketahui cara untuk mendapatkan pos dan keahlian PERCUMA!!!


 
Happy to Share, Pleasure to Help!

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts