detox

Walk The Talk: Makan Sendiri Suplemen Sebelum Jual Pada Orang Sebab Tak Semua Penjual Macam Ni

10:00


Kalau saya kan, sebelum nak share apa-apa dengan orang, saya mesti cuba dulu. Orang kampung saya cakap Walk-The Talk.

Contohnya dulu pernah sembelit, siap pakej buasir lagi . Sebab menderita saya cari ikhtiar kalau boleh nak elak. Lepas baca, jumpa yang pengambilan Ostematrix setiap malam bantu lembutkan najis dan mudahkan membuang setiap hari. Saya cuba, YES memang TERBUKTI BERKESAN! Sekarang ni seminggu sekali saya ambil Herblax untuk bantu cuci lagi kerak2 usus biar usus sihat.

Semua Saya Dah Cuba!

Lepas tu masalah angin dalam badan. Tak larat nak pening kepala setiap hari tau. Amalkan Peppermint-ginger dan Garlic Complex dekat 2 tahun dah, alhamdulillah sangat banyak membantu. Gastrik pun takde nak menjengah selalu macam dulu. Sekarang ni kalau rasa perut semacam je, cepat-cepat pi bancuh ESP suam minum. Tak jadi perut buat perangai.

Dan buat jatuh cinta lagi bila 2 bulan lepas start regim cantik-jelita dengan Vivix-Collagen. Penangan 2 ni memang superb sampai En Suami berkali-kali puji tau. Siap pesan konsisten makan setiap hari lagi. Kita ni sebagai isteri, mesti lah nak cantik-jelita buat suami kan kan?

Dan bukan saya saje misi cantik-jelita. En Suami pun daku hensem-sado kan juga dengan Vit E, Alfalfa & Lecithin tau.

Dan paling best bila kami sama-sama buat #detoxparasit & #detoxshaklee aka detoks kambing tu sama-sama. Sekarang tengah on#eatclean #misicunpagiraya. Hajat hati nanti nak buat group coaching juga untuk dua jenis ni. Siapa nak join angkat tangan ye ðŸ˜„

Sebab kitaorang ni kerap travel, masa travel jarang sangat dah saya benarkan suami beli minuman tenaga yang tinggi kandungan gula tu. Banyak tahap potong kaki tu! Saya bagi dia minum cinch tea & telan ostematrix supaya kurang mengantuk dan tak lenguh badan.

Semangat kan kami sihat bersama-sama? Alhamdulillah rak tu pun suami saya tolong pasangkan sebab saya dah bising tak cukup ruang nak susun botol vitamin. Tu pun ada lagi yang simpan dalam peti ais. Tq dear!

Banyak lagi sebenarnya nak cerita. Nanti saya sambung lagi. Boleh ke? Boleh?


Your Trusted SID 


ID 868991

Riza Afzan Asri

SMS/Whatsapp 012-4637064 

Email: rizaafzan@gmail.com

COD: Taiping dan kawasan sekitar Pos: Seluruh Malaysia

~Happy to share, pleasure to help~

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts