mighty 3 gem

Minuman Protein Penyelamat Sahur Yang Cepat Dan Penuh Khasiat Cegah Kelesuan

10:00

Makan sahur memang keadaan kat luar tengah gelap lagi kan? Kalau makan dah cerah tu tak pose la tu 😁 

Saya sahur dengan ni je ke? Eh! Walaupun saya tengah #eatclean #misicunpagiraya tapi saya masih makan roti bakar sapu peanut butter dan madu tabur chia seed. Tak tinggal kurma 2 biji dan pear pagi td tau.

Tapi ibu menyusukan macam saya ni kena ambil lebih sikit sumber protein. Ini saya tak risau sebab saya ada protein drink terbaik yang yummylicious bila bancuh dengan low fat milk. Bila dua ni bergabung, memang meletop! Badan kurang terhidrat, jadi kurang lesu dan bertenaga je rasa.

Mula jatuh hati dengan protein drink ni sejak mengandung Ainur Hanani. Masa tu tengah sarat. Pernah sekali bangun sahur dah masuk waktu imsak. Mana boleh nak bawak badan laju-laju lagi dah. Jadi bancuh je set sahur instant ni, alhamdulillah mampu puasa satu hari. Happy sangat!

Korang dah cuba belum?



Instant Sahur 

Your Trusted SID 




ID 868991

Riza Afzan Asri

SMS/Whatsapp 012-4637064 

Email: rizaafzan@gmail.com

COD: Taiping dan kawasan sekitar Pos: Seluruh Malaysia

~Happy to share, pleasure to help~

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts