Set Imuniti

Tak Nak Anak Mudah Sakit Bila Berkumpul Ramai-Ramai Boleh Cuba Ni

10:00


Semalam kot ada terbaca post Persatuan Baby Semalaysia (pandai kecik2 dah berpersatuan) tentang syarat2 berhari-raya tu

Tak nak komen panjang sebabnya ada yang betul, ada yang boleh dipertimbangkan semula. Kalau tak susah jugak kan, hari raya tu memang sesi merapatkan silaturrahim dan ziarah menziarahi kan? 

Takkan nak jdi kera sumbang pulak?
Jangan kecik hati nanti kalau orang tak ziarah kita, tak pedulikan kita dan anak2 sebab banyak sangat syarat yang ditetapkan. p/s: duit raya pun kurang tau. Hihi

Jadinya pada saya, kena berbalik kepada konsep mencegah lebih baik dari mengubat la kan?



Set Tingkat Imuniti Sesuai Untuk Seisi Keluarga



Sempat lagi nak tingkatkan imuniti badan, bagi askar-askar pertahanan (sel darah putih) cukup makan, cukup fit, cukup bertenaga. Semestinya saya pilih Nutriferon, 40 tahun kajian saintis yang terbukti mampu mengurangkan jangkitan bakteria & virus. Sumber berasaskan tumbuh-tumbuhan contohnya biji labu, japanese honeysuckle & safflower flower.

Selain tu pengambilan Vitamin C juga mampu tingkatkan antibodi, cegah selsema dan batuk. Bonusnya, kulit pun boleh cerah dan cantik gitew. Sesuai sangat la kan untuk pakej raya. Untuk anak-anak, ada chewable vitamin C tau untuk mereka.

Lastly ramai yang lepas pandang, pengambilan air yang cukup sebanyak 2-3 liter masa musim perayaan. Ramai yang lebih tumpukan pada makan berbanding minum. Akibatnya perut dah penuh, memang susah lah nak minum air sebanyak tu. 

Jadi sebagai alternatif kepada air berperisa yang lebih sihat, saya cadangkan Performance orange. Minuman isotonik bebas gula, bebas karbonat perisa oren segar. Cepat menghidrat dan mampu membuatkan badan anda bertenaga. Nak pulak kalau combine dengan hirisan lemon & cinch tea mix. Memang wallah!!!

Jadi, jom ikhtiar tiptopkan kesihatan dan kecantikan diri bagi membuatkan orang senang berurusan dengan kita di musim perayaan ni. Jangan 'bunuh" keseronokan anak2 untuk menikmati hari raya. 

Kalau asyik bersin, batuk tanpa henti mesti ada yang risau nak datang dekat kan? Terbaring berselimut demam sakit kepala mana seronoknya beraya?

Nak cuba set vitamin di atas ni, hubungi saya ya.



Your Trusted SID 


ID 868991

Riza Afzan Asri

SMS/Whatsapp 012-4637064 

Email: rizaafzan@gmail.com

COD: Taiping dan kawasan sekitar Pos: Seluruh Malaysia

~Happy to share, pleasure to help~

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts