Bengkak Susu

Kisah Healing Crisis Yang Buat Sesetengah Orang Serik Nak Makan Suplemen

10:00


"A healing crisis, or healing reaction, is a temporary worsening of symptoms that occurs when the body is going through the process of healing itself through the elimination of toxins."


Dulu saya takut nak makan lecithin. Bila terpaksa makan, contohnya masa bengkak susu baru telan. Tapi sudahnya sakit kepala, migrain berhari-hari. Serik! Saya ganti makan Omegaguard sebagai agen pecah lemak. Tapi harganya boleh tahan.

Tapi raya baru ni, sebab masih dalam misi turun berat plus mengurangkan visceral fat, saya berani-takut mencuba amik lecithin setelah 4 tahun tak sentuh.

MasyaAllah, rasa nak lompat bintang sebab saya boleh telan minimum 6 biji lecithin tanpa ada rasa sakit kepala. Tanpa rasai healing crisis. Sebab rasa teruja tu, ada satu hari tu banyak sangat hadiri majlis makan-makan, saya telan 12 biji terus. Tak kena migrain langsung! (Rasanya bertahun dah bebas migrain & tak makan cafegot)


Pilihan Saya Untuk Buang Lemak Degil Dalam Badan



Lepas tu saya terpikir, kenapa la sekarang saya tak rasa krisis penyembuhan sakit kepala macam dulu bila makan lecithin?

Baru saya teringat, lately saya banyak ubah life style saya. Ubah cara makan, pilih makanan yang betul melalui program #eatclean, minum air kosong 2-3 liter setiap hari dan paling utama, buat detoks untuk buang toksin dalam badan.

Maknanya badan saya dah kurang toksin berbanding 4 tahun dulu. Jadinya bila makan suplemen, zat baik terus diserap oleh sel badan tanpa perlu 'berperang' dengan toksin.

Pada saya, jika anda mahu ubah diri ke arah yang lebih sihat, mulakan dulu dengan proses detoks. 




Ada pelbagai jenis program detoks yang mungkin sesuai untuk anda. Macam saya dan suami, kami hanya buat #detoxparasite & #detoxshaklee.
.
Mahu kami guide anda? Hubungi kami untuk konsultasi ekslusif. Jangan simpan 'racun' banyak-banyak dalam badan.


Your Trusted SID 

ID 868991

Riza Afzan Asri

SMS/Whatsapp 012-4637064 

Email: rizaafzan@gmail.com

COD: Taiping dan kawasan sekitar Pos: Seluruh Malaysia

~Happy to share, pleasure to help~




You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts