Bisnes Dari Rumah

Cabaran Bisnes Dari Rumah Small Office Home Office SOHO

00:13


Hari ni saya akan kongsi sedikit intisari kehidupan saya berbisnes dari rumah dengan pembaca setia blog ini. Hari ni saya nak kongsi gambar SOHO saya.

SOHO saya adalah satu ruang yang saya selesa bekerja. Memang ada satu sudut tetap di rumah. Ringkas dan ada peralatan asas.



Fleksibel SOHO

Tapi andai kata keadaan memerlukan, ia boleh bertukar tak kira di mana contohnya di rumah Abah hatta dalam kereta sekalipun. Atau masa ikut suami out-station, meja di bilik hotel memang saya cop dulu. Hihi



Perubahan tempat tidak menjejaskan bisnes saya sama sekali. Saya memang suka bisnes fleksible begini. Mudah sangat. 

Jom join saya bisnes dari rumah! Hubungi saya tau.


Your Trusted SID 


ID 868991

Riza Afzan Asri

SMS/Whatsapp 012-4637064 

Email: rizaafzan@gmail.com

COD: Taiping dan kawasan sekitar Pos: Seluruh Malaysia

~Happy to share, pleasure to help~

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts