Kurus selepas bersalin

Cara Turunkan Berat Badan Dengan Amalkan Resveratrol, Patut Wanita Perancis Kurus Belaka

10:00

Pernah terfikir tak Bagaimana Resveratrol Bantu Wanita Perancis Kurus? Penemuan kajian ini semestinya amat mengujakan!

"Red wine contains resveratrol, an antioxidant that has the ability to reduce body fat. It even reduces the accumulation of triglycerides, and seems to be especially effective when combined with a low-calories diet, says researcher Arrate Lasa, at the University of the Basque Country.

So, resveratrol –improves the positive effects of a diet, and explains why it is that the French don’t put on the weight in the first place, despite their high-fat diet."

Rentetan dari penemuan ini, saintis Shaklee telah menghasilkan satu minuman botanik untuk manfaat kesihatan seluruh penduduk dunia.

Tidak perlu lagi red wine yang walaupun ada resveratrol tetapi ada alkohol di dalamnya – alkohol memudaratkan dan haram bagi umat ISLAM.



Saya Dah Cuba Vivix, Anda Bila Lagi?


Lalu terhasillah VIVIX Shaklee iaitu pati resveratrol yang turut digabungkan dengan polifenol – 2 bahan anti oksida terbaik di dunia membentuk satu tonik anti penuaan terhebat di abad ini.

Kepekatan resveratrol yang amat tinggi dalam sebotol vivix, lebih pekat dari mana-mana resveratrol yang pernah di hasilkan sebagai makanan tambahan. 

Uniknya vivix shaklee ialah bukan sekadar resveratrol namun turut digabungkan dengan polifenol tumbuhan yang terbaik di dunia.

Dapatkan Vivix dengan keahlian PERCUMA dengan pembelian 2 botol, disamping pelbagai lagi tawaran menarik yang lain. Resveratrol ni macam2 khasiatnya tau. Rugi tak cuba.


Your Trusted SID 

ID 868991

Riza Afzan Asri

SMS/Whatsapp 012-4637064 

Email: rizaafzan@gmail.com

COD: Taiping dan kawasan sekitar Pos: Seluruh Malaysia

~Happy to share, pleasure to help~

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts