Basic H²™ Organic Super Cleaning Concentrate

Cara Cepat Kemas Dapur, Selamat Pulak Tu

16:00


Walaupun bulan puasa ni saya tak ambil order Congo bar & Brownies, sepatutnya dapur bersih sampai lah tiba masak untuk berbuka tapiiiiii saya ada anak-anak yang aktif sangat suka suruh saya masak.

Bulan ni saja 4x membakar ayam dalam oven. Ayam bakar rosemary 3x dan semalam ayam bakar beriani. Mudah sangat dan cepat bila buat menu ni. Cuma nanti kena bersihkan oven dan hilangkan kerak2 minyak ayam yang melekat dan bau tu satu oven.

Tapi saya tak risau. Basic H ada sebagai penyelamat saya. Campurkan sahaja 1 sudu teh basic H dalam 16oz air biasa, spray je dalam oven, biar sekejap dan lap pakai tisu dapur.

Alhamdulillah kerja mencuci lebih pantas dan boleh sambung buat kerja lain pulak. Saya yakin dan rasa selamat takde bahan kimia merbahaya yang tertinggal dan bau terperangkap dalam tu. Tak mau lah nanti bakar Congobar tapi bau ayam pulak kan?



1001 Kegunaan Basic H



Pada saya penting sangat nak pilih bahan pencuci yang semulajadi dan selamat macam ni sebab saya tak nak nanti ahli keluarga dan pelanggan saya kena 'keracunan' makanan secara senyap pulak kan hasil penggunaan bahan cuci yang ada bahan kimia merbahaya.

Kalau nak tahu, Basic H di hasilkan dari ekstrak kelapa dan jagung. Ia mampu 'melembutkan air - wetter of water' dengan cara mengurangkan daya ikatan pemukaan air lalu memudahkan kotoran dibersihkan tanpa sentalan yang kuat.

Selain tu ia BEBAS fosfat yang berpotensi mencemarkan air, Biodegradable dan sangat pekat. Pakai satu sudu je boleh mudahkan pelbagai kerja. Tak perlu nak beli berjenis-jenis pencuci lagi dah. Pelbagai guna. Mudah kan?

Dan paling saya suka, kami juga gunakan untuk kurangkan semut dan lalat di rumah. Sembur dan lap sahaja. Rumah ni memang bebas racun serangga tau. Selamat kan untuk anak-anak kecil? Sebab tu saya tak kisah sangat kalau mereka nak guling-guling atas lantai pun.

Sebotol hanya RM46 sahaja. Ramai yang cakap mampu bertahan sehingga 6 bulan bergantung pada penggunaan. Ada tu setahun pun tak habis guna.

Macam mana nak dapatkan?


Your Trusted SID 


ID 868991

Riza Afzan Asri

SMS/Whatsapp 012-4637064 

Email: rizaafzan@gmail.com

COD: Taiping dan kawasan sekitar Pos: Seluruh Malaysia

~Happy to share, pleasure to help~

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts