Set Kanak-kanak

Buat Anak Semangat Ke Sekolah, Ini Cara Saya!

16:00


Esok anak-anak dah start sekolah kan?

Dah reset minda diaorg?

Macam Aryan ni dari semalam lagi dah bagitau dia ahad last day cuti. Isnin dah nak sekolah balik.

Dia siap tanya, 

"Ibu, Isnin ni puasa lagi ke?"

"Tak puasa dah. Kan dah raya".

"Yeay, boleh Aryan makan kat sekolah dengan kawan2". 

So hari ni balik rumah awal sikit nak kesahkan kain baju. Sebelum tu penuhi undangan rumah terbuka dulu. Ibu dah siap telan 6 biji lecithin dah. Hehe

Anak2 pun tak ketinggalan kita boost skali sistem imun diaorg. Saya pilih Set Kanak-kanak Shaklee yang ada:

  • Mealshake untuk membantu elak sembelit
  • Chewable vit c sebagai antioksida
  • Omegaguard asid lemak baik bantu cegah selsema dan tingkatkan fungsi otak

  • Chewable Vitalea sebagai multivitamin cukupkan zat2 penting untuk pertumbuhan anak2

Set Kanak-kanak Pintar

InsyaAllah, Makanya takde alasan la kan nak lemau pi sekolah nanti.

Sebab saya tau anak2 saya tak mampu nak makan semua yang macam dalam poster tu ikut sukatan yang dicadangkan oleh pakar.

Nak juga set ni untuk anak anda? Hubungi saya ye.

Your Trusted SID 

ID 868991

Riza Afzan Asri

SMS/Whatsapp 012-4637064 

Email: rizaafzan@gmail.com

COD: Taiping dan kawasan sekitar Pos: Seluruh Malaysia

~Happy to share, pleasure to help~



You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts