Peppermint-Ginger Plus

Buang Angin Dalam Perut Dengan Selamat Elak Pedih Ulu Hati Dan Kembung

01:44

Buang Angin Dengan Cepat Berasaskan Bahan Semulajadi
Terasa lain betul aura pagi ni. Perasaan lebih berbunga. Lebih terasa getarannya gitew! 

Mungkin sebab hari ni ada kelas BOTG (Bussiness On The Go), belajar upgrade skill offline biz sebagai satu lagi cabang ilmu.

Ye lah, selama ni berurusan di alam maya. Tapi bila berjumpa prospek dan bakal customer mesti PR pun kena bagus kan? ðŸ˜Š Consult online pun kena bagus, offline mesti lagi bagus sebab kita bertentang mata gitu.

Nak cerita sikit tentang customer seorang ni. Nun jauh dari Kelantan. Hubungi saya di 012 4637064, bila baca post blog saya tentang masalah angin dalam badan.



Rupanya dah lama beliau ada masalah angin ni. Cerita beliau dulu ingat biasa je. Tapi lama kelamaan rasa makin teruk. Masuk tengah hari mula rasa tak selesa. Pedih perut macam nak gastrik pun ada. Sampai satu tahap loya & pening kepala sampai nak buat kerja tak boleh fokus.Begitu hebat penangan angin, jangan buat main.

Jadi saya cadangkan pada beliau set gastrik + dan set buang angin yang terdiri dari ESP, Alfalfa, Peppermint-ginger dan Garlic Complex.

Pada mulanya beliau dah sedih sebab macam kewangan tak berapa mengizinkan. Memang macam sedih sebab tak dapat beli sebab beliau nak sangat ikhtiar.

Saya pujuk beliau. Takpe, kita cuba dulu yang paling penting dan masuk bajet. Ha, di sinilah pentingnya consultation dan beli direct dari SID berdaftar. Bukan di L***** atau rak di kedai kerana mereka jarang offer after sale servis. Memang harga kadang2 lebih murah, tak masuk akal. Tapi yang rugi anda lah! Ada masalah semasa pengambilan, tak tau nak rujuk pada siapa.

Berbalik pada kes customer tadi, saya follow-up selepas 2 hari. Feedback yang beliau kongsikan memang buat saya tersenyum lebar tau. 

"wslm....dah akk...alhamdulillah...rasa selesa sgt2.....puasa pun x de msalah...biasa pedih perut...skrg x dah....puasa pun x haus n x rasa lapar pun....memang puas hati sgt2....biasa kalau puasa masuk tgh hari sakit dah perut....syukur sgt2...shaklee memang berkesan...."

Alhamdulillah Dik. Terima kasih atas kepercayaan adik beli dengan akak. Terima kasih Allah gerakkan hati dia untuk hubungi saya. Semoga selepas ini Engkau hantar lebih ramai lagi yang mahu dan mampu untuk beli Shaklee padaku. Mereka hanya berikhtiar, Engkau yang menyembuhkan.

Sesungguhnya Engkau yang memegang hati kami. Ameen
Your Trusted SID 


ID 868991

Riza Afzan Asri

SMS/Whatsapp 012-4637064 

Email: rizaafzan@gmail.com

COD: Taiping dan kawasan sekitar Pos: Seluruh Malaysia

~Happy to share, pleasure to help~

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts