mighty 3 gem

Instant Sahur Mighty 3 Gem Beri Tenaga Berpanjangan Dan Penyelamat Jika Terbangun Lambat

10:00

Bangun sahur lambat tak sempat nak masak?

Syukur ada Set Bersahur Mighty 3 Gem. Penyelamat ketika di waktu kecemasan dengan menjadi instant sahur tapi penuh khasiat. Kalau tak bangun lambat (read: waktu kecemasan) pun masih boleh nikmati tau. Tak salah pun.😄

Saya ingat lagi kira-kira 2 tahun lepas betapa berjasanya set ni masa mengandungkan Ainur. Bangun sahur cun je dah masuk waktu imsak, nak bangun cepat-cepat tak boleh. Badan dah berat.😂

Alhamdulillah Allah permudahkan puasa penuh hari tu walaupun dengan minum Mighty 3 Gem (M3G).

Masa tu tertanya sangat macam mana set ni membantu saya 'survive' sepanjang hari. Semestinya atas pertolongan dan kasih sayang Allah. Tapi saya tetap kena ikhtiar kan?

Rupa-rupanya ini yang saya dapat dari instant sahur tu:



Kami Suka!


Mealshake


Vitamin yang lengkap dalam Mealshake mampu mencukupkan keperluan nutrisi penting ketika hamil dan protein amat membantu menahan rasa lapar yang melampau.

Soy Protein Isolate ESP


Protein amat membantu dalam proses pertubuhan bayi di dalam kandungan. ESP ini rendah index glisemik yang membebaskan gula perlahan-lahan ke dalam darah.

Gula akan di tukar menjadi tenaga. Sebab itu lah saya mampu berpuasa walaupun dengan instant sahur kerana badan mendapat bekalan gula berpanjangan sepanjang hari. Memang mampu tahan rasa lapar dan kekal cergas.

Performance® Orange


Shaklee Performance® terbukti secara klinikal untuk menyokong tahap hidrasi berbanding air. Tambahan pula, Performance mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi yang lain.

Memang bila dah sarat, kita perlu kurangkan pengambilan gula yang tinggi kerana terdedah kepada risiko kencing manis ketika hamil.

Jadinya sejak itu, setiap kali berpuasa minuman ini memang wajib bagi saya. Nak pulak sekarang menyusukan Ainur. Tak tau la kenapa, budak 1 tahun 8 bulan ni lagi kerap pulak menyusu berbanding hari biasa. Sedap ye susu ibu lepas minum M3G ni ye Ainur?

Kalau anda nak cuba, ni masa yang tepat untuk cuba tau. Sempena promosi mealshake dan Ramadhan set. Kita dalam fasa pecutan Ramadhan kan? Jom cergas & cerdas! 

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts