Youth Shaklee

Youth - Produk Selamat dan Bersandarkan Kajian Klinikal Pilihan Ramai 2018

20:00

Saya nak didik rakyat Malaysia faham tentang kepentingan suplemen dan pandai pilih produk yang selamat lagi berbaloi untuk jangka masa panjang.

Saya nak selamatkan seramai mungkin orang dari terjebak dengan pengambilan produk suplemen bukan-bukan. Dari founder produk kaut untung tanpa mempedulikan kepentingan menggunakan bahan yang selamat, perlu ada kajian saintifik sebagai bukti keberkesanannya dan serta mesra alam.

Saya nak kurangkan skeptikal orang tentang suplemen. Nak mereka tahu suplemen ni penting sebagai salah satu elemen untuk tingkatkan kualiti kesihatan selain amalkan pemakanan yang betul dan bersenam secara teratur.

Saya nak selamatkan kaum wanita yang nak nampak cantik dari menggunakan produk timbang-kilo-asal-murah-kesan-cepat. Cantik kalau sekejap je tak guna sebab kalau jadi apa-apa kat kita siapa nak jaga insan-insan yang kita sayang.
P/s: sebab tu kena menabung dapatkan YOUTH jugak tau. *sempat lagi promo*
Saya nak seluruh rakyat Malaysia tahu yang semua suplemen tak sama. Sebab ada suplemen yang semulajadi serta terbukti berkesan dah bertapak di dunia ni lebih 101 tahun pun. Jadi jenama tu penting sangat untuk pastikan kualiti suplemen yang anda makan dan keadaan kesihatan anda selepas amalkan tu.

Saya nak golongan yang anti-suplemen ni akhirnya Allah bukakan hati makan suplemen. Dan of course makan suplemen Shaklee lah ye. Sebab dari kajian Landmark Study, dah jelas terbukti tak payah makan suplemen kalau bukan dari Shaklee sebab lebih memudaratkan. Ini FAKTA.

Saya nak seramai mungkin orang tahu, makan suplemen masa sihat lebih digalakkan sebelum jatuh sakit. Bila dah sakit, disiplin makan ubat dan ambil suplemen untuk tingkatkan tahap nutrisi dalam badan supaya dapat bantu proses penyembuhan berlaku dengan lebih optimum.

Banyak lagi yang saya nak dan perjuangkan dalam bisnes ni. Tapi saya kongsikan dulu setakat ni ye. Ada yang nak tau lagi ke?


Jika anda ingin mencuba mana-mana produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi eksklusif tentang set mana yang paling terbaik untuk diri anda, tips serta cara pengambilan yang akan membantu anda mendapat manfaat dan kesan dengan cepat!

Sekiranya anda berada di kawasan Taiping, Kamunting dan Simpang, saya adalah pengedar Shaklee di Taiping, Kamunting dan Simpang

TAWARAN HEBAT!!!
Mahukan diskaun sehingga 15% bagi semua produk-produk Shaklee? Hubungi saya sekarang!!

TAWARAN HEBAT!
Shaklee Distributor & Bussiness Leader

868991

Disclaimer :
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.

This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease


You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts