Bisnes Dari Rumah

Aktiviti Hujung Minggu Seorang WAHM

10:30

Kami di Perak cuti hari ni. Baru balik sarapan di Restoran Haji Midin Original dengan tetamu istimewa dari Klang. Lepas sarapan tadi mereka terus menuju ke Ipoh ziarah kawan yang uzur.

Jadi hari cuti ni buat apa? Anak-anak sedang bermain dengan gembira. Hari cuti hari outdoor bagi diaorang. Main pasir. Tangkap rama-rama. Tangkap ulat gonggok. Kayuh basikal.


Ibunya buat apa? Kemas rumah dan sapu sampah sekejap rutin harian biasa. Cuma hari ni hari terakhir bulan Januari jadi Ibu kena la menghadap hari closing Shaklee.

Masih follow up prospek, customer dan downline untuk kongsi lagi tentang Shaklee seperti promo yang Shaklee offer bulan ni.

✅ Buy 4@3 Vitalea For Children
✅ Buy 3 Get 5% Omegaguard
✅ Coq-Trol Plus

Jadi kalau berhajat nak dapatkan produk Shaklee, cepat-cepat hubungi saya di 012-4637064. Kita buat sesi consultation sampai anda puas hati dan saya bantu pilih produk yang sesuai untuk bantu tingkatkan kesihatan anda.

Selagi belum 11.59 malam, selagi itu bekerja dan berdoa sekuat-kuatnya untuk kejar target. Masih positif. Masih yakin dan bersangka baik.

Sebagai penguat semangat, dok tenung kiriman kata-kata hikmat dari mentor macam dalam gambar tu sambil buat RCA.

Tiada daya dan upaya melainkan dengan izin Allah yang Maha Tinggi lagi Maha Besar. Permudahkanlah, jangan disulitkan. Ameen.

Jika anda ingin mencuba mana-mana produk Shaklee atau ingin menjadi sebahagian keluarga #teamdiva, sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi eksklusif tentang set mana yang paling terbaik untuk diri anda, tips serta cara pengambilan yang akan membantu anda mendapat manfaat dan kesan dengan cepat!

Sekiranya anda berada di kawasan Taiping, Kamunting dan Simpang, saya adalah pengedar Shaklee di Taiping, Kamunting dan Simpang

TAWARAN HEBAT!!!
Mahukan diskaun sehingga 15% bagi semua produk-produk Shaklee? Hubungi saya sekarang!!

TAWARAN HEBAT!
Shaklee Distributor & Bussiness Leader

868991

Disclaimer :

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.

This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease


You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts