Bisnes Dari Rumah

Shaklee Home Office Sunway Geo Tower

12:30

Sejak Mr Roger Barnett umumkan Home Office Shaklee akan berpindah dari Sunway Pinnacles ke Sunway Geo, saya teruja sangat.


Sebab konsep Shaklee kali ni lebih mesra dan terbuka. Tengok dari jauh pun rasa tak sabar sangat nak singgah atau nak masuk.

Bangunan lot tepi dan berhampiran jalan besar memang sangat strategik. Dari jauh dah nampak, tulisan Shaklee dan botol Vivix besar.

Saya berkesempatan jejak kaki ke HO Shaklee masa hari ia di lancarkan tahun lepas. Kebetulan ada event National Conference juga. So alang-alang singgah sekali sebab nak serap aura tu.

Boleh tengok tu ada gambar saya dan Kak Nur Sumiran di upload di Page Shaklee Malaysia. Cameraman datang pada kami masa kami tengah berborak dan suruh posing. Apa lagi kan, memang tak lepas peluang lah 😁.

Shaklee perkenalkan konsep baru cash & carry. Maksudnya masuk je boleh ambil bakul dan capai je apa yang dihajati di rak. Siap ada penerangan ringkas untuk setiap vitamin lagi bagi memudahkan kita faham fungsi asas vitamin tu.

Lepas dah selesai cuci mata, boleh terus beratur untuk bayar. Ruangan bersantai dan ruang kanak-kanak juga disediakan di lobi.

Selain tu, di tingkat atas terdapat pejabat urusan dan pentadbiran Shaklee Malaysia. Terdapat juga bilik seminar yang disediakan bagi memudahkan program dijalankan di sana seperti bengkel dan ‘health-talk’.

Bilik-bilik ini juga dibuka untuk sewaan bagi memudahkan leader buat sesi coaching dan meeting. Best kan?

Bagi yang tinggal di Lembah Klang, jemput la datang ke House Office ni. Ni alamatnya:

Level 2,
Jalan Lagoon Selatan,
Bandar Sunway,
47500 Subang Jaya,
Selangor.
Laman Web : www.shaklee.com.my 

Tapi jangan lupa daftar keahlian dengan saya dulu tau. Mudah dan lancar je urusan pembelian nanti bila dah ada ID.

Jika anda ingin mencuba mana-mana produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi eksklusif tentang set mana yang paling terbaik untuk diri anda, tips serta cara pengambilan yang akan membantu anda mendapat manfaat dan kesan dengan cepat!

Sekiranya anda berada di kawasan Taiping, Kamunting dan Simpang, saya adalah pengedar Shaklee di Taiping, Kamunting dan Simpang

TAWARAN HEBAT!!!
Mahukan diskaun sehingga 15% bagi semua produk-produk Shaklee? Hubungi saya sekarang!!

TAWARAN HEBAT!
Shaklee Distributor & Bussiness Leader

868991

Disclaimer :
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.

This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts