Bisnes Dari Rumah

Kemeriahan Shaklee Business Leader National Conference 2018

10:00

Hujung minggu ni akan berlangsungnya Business Leader National Conference (BLNC) buat kali ke 2.


Istimewanya sebab hanya Business Leader (Pemimpin Perniagaan) yang memenuhi kriteria kelayakan sahaja mendapat jemputan ekslusif begini. Pasangan pun di jemput sekali dan di raikan dengan meriah oleh syarikat.

Majlis ni memberi fokus kepada halatuju syarikat dan bisnes untuk masuk cycle baru 2018/2019. Masa ni la Shaklee akan umumkan tentang ganjaran trip convention regional dan international.

Satu penghargaan buat kami yang Shaklee berikan untuk tahu lebih awal supaya lebih mudah untuk merancang bisnes kami nanti.

Bukan tu sahaja, ada juga tentang produk baru yang bakal masuk pasaran Malaysia dalam tempoh cycle baru tu. Awal tahun hari tu dan ada Coq-Trol Plus. Bulan depan bakal masuk produk YOUTH Skincare juga khas untuk kami yang hadir.

Kemudian baru di buka untuk jualan besar-besaran bulan berikutnya. Istimewanya wakil saintis dan barisan pengurusan Shaklee Corporation dari US pun akan hadir.

Mr Roger Barnett ada tak? Ha, tu nanti saya share kemudian ya.

Dan tak sabar nak jumpa geng-geng bisnes yang selama ni banyak berborak di alam maya je. Kali ni boleh la laga-laga pipi dan bergambar sakan. Tahun ni 3 orang dari #teamdiva akan datang memeriahkan majlis. Hihi

Lagi tak sabar nak tunggu gift yang istimewa Shaklee sediakan untuk kami. Tahun lepas dapat wrislet band keluar lampu, tumbler, planner dan sebagainya. Tahun ni? Nanti saya kongsikan gambarnya ok.

Serius tak sabar nak tengok gelombang biru elektrik sebagai tema team #ireachfamily Sabtu nanti. Semua dah ready!

Nah jemput tengok video kemeriahan BLNC tahun lepas. Happening!


Jika anda ingin mencuba mana-mana produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi eksklusif tentang set mana yang paling terbaik untuk diri anda, tips serta cara pengambilan yang akan membantu anda mendapat manfaat dan kesan dengan cepat!

Sekiranya anda berada di kawasan Taiping, Kamunting dan Simpang, saya adalah pengedar Shaklee di Taiping, Kamunting dan Simpang

TAWARAN HEBAT!!!
Mahukan diskaun sehingga 15% bagi semua produk-produk Shaklee? Hubungi saya sekarang!!

TAWARAN HEBAT!
Shaklee Distributor & Bussiness Leader

868991

Disclaimer :
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.

This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts