Bisnes Tips

Reward Diri Sendiri Dengan Youth Skincare 100% Semulajadi dan Dijamin Berkesan Secara Klinikal

10:00

Ingat lagi tak hari tu saya ada kongsikan, bila dapat duit gaji (bonus bagi SID) kena bahagi keperluan ikut tabung kan?

Bukan semua yang kita dapat tu kena enjoy kan?

Kena ada bahagian untuk zakat, saving, mak ayah, bayar hutang dan reward pada diri sendiri. Ingat lagi tak?
Ha,salah satu reward paling besar adalah saya beli Set YOUTH Skincare yang baru masuk Malaysia ni. Oh My! Rasa macam tak percaya pulak tau.

Pertama sebab saya ni bukan jenis orang yang senang-senang melabur untuk set kecantikan dan kosmetik ni. Dapat guna yang asas pun dah cukup bersyukur.

Tapi #shakleedifference tentang YOUTH ni buat saya pun gatal tak dan tak sabar nak memiliki juga set ni.


Nak pulak bila tengok sendiri bahan botanikal yang digunakan, bebas 1500 bahan kimia merbahaya yang ada dalam bahan skincare biasa serta efek selepas penggunaan tu buat lagi terkinja-kinja nak penuhkan tabung ayam untuk miliki juga set ni. Tak kira!
Bila diberitahu oleh Mr Chris Kyrou semasa di roadshow yang YOUTH ni berjaya penuhi keinginan wanita yang mahukan produk yang semulajadi dan terbukti berkesan melalui kajian klinikal, saya rasa pelaburan saya ni berbaloi sangat. Tak sia-sia tahap nafsu membeli barang lain.
Hasilnya seawal 3 hari penggunaan saya memang berpuas hati dengan sedikit perubahan yang saya alami selepas menggunakan YOUTH. Baru seminggu lebih saya gunakan set ni, dah ada yang perasan tentang perubahan tekstur kulit saya tau. Siapa tak suka kan?

Bukan setakat itu saja, saya reward diri saya juga dengan beli tiket YOUTH Party untuk belajar lebih tentang cara penggunaan dan teknik cantik-cantik bulan depan. Bil dapat ilmu macam ni, mudahlah saya nak consult customer nanti supaya dapat keputusan yang terbaik.

Bukan murah oi nak beli ni, jadi kena pastikan pakai ikut saranan pakar. Bukan taram je suka hati.

Nak pre-order YOUTH, boleh cepat-cepat hubungi saya. Bulan depan bakal dijual kepada ramai. Banyakkkk FREE gifts pulak tu. Jadilah orang terawal yang merasai #youtheffects.


Jika anda ingin mencuba mana-mana produk Shaklee atau ingin dapatkan Youth Skincare, sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi eksklusif tentang set mana yang paling terbaik untuk diri anda, tips serta cara pengambilan yang akan membantu anda mendapat manfaat dan kesan dengan cepat!

Sekiranya anda berada di kawasan Taiping, Kamunting dan Simpang, saya adalah pengedar Shaklee di Taiping, Kamunting dan Simpang

TAWARAN HEBAT!!!
Mahukan diskaun sehingga 15% bagi semua produk-produk Shaklee? Hubungi saya sekarang!!

TAWARAN HEBAT!
Shaklee Distributor & Bussiness Leader

868991

Disclaimer :
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.

This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts