Bisnes Tips

Perubahan Hidup Sejak Menjadi WAHM Dengan Bisnes Shaklee

11:00

Tahun 2011 acah-acah buat bisnes ni, tak sangka jugak dapat tambah income 3 angka masa tu.

Cukup banyak dah rasa untuk tampung duit gaji hakiki. Boleh la shopping tudung dan kain baju. Sesekali makan luar. Pergi jualan gudang.

Bila dapat naik rank jadi leader, income pun bertambah. Makin tambah seronok sebab boleh beli hampir semua produk Shaklee, makan dan feel sendiri kesannya.

Encik Suami Sado pun ok je masa tu. Sebab nampak isteri dia sihat dan emosi lebih terurus. Setiap bulan tolong bank in cek (dulu bonus dibayar melalui cek). So dia nampak lah berapa jumlah bonus tu dan baca ‘income statement’.

Jangan tak tahu, masa dulu pernah je dia korbankan masa rehat tengahari untuk beli stok barang di HQ. Customer perlukan segera. Stok di tangan tak ada. Kalau nak pergi lepas waktu kerja memang tak sempat punya.
Kemudian bila saya buat keputusan hantar surat berhenti kerja dan jadi WAHM, dia banyak tolong untuk set-up workstation dari rumah.

Memang kiranya dia banyak sokong saya lah senang cerita. Tolong jagakan anak bila saya buat kelas dengan #teamdiva. Tolong bagi idea untuk kembangkan bisnes.

Jadi rujukan saya untuk fahamkan tentang sesetengah penyakit dan tindakbalas ubat, supaya saya boleh faham lebih apa vitamin yang saya boleh cadangkan pada customer.

Anak-anak pun dah faham yang kadang-kadang saya terpaksa seret mereka sekali untuk pergi pos atau COD barang.

Masa tu la saya akan selalu cerita dengan mereka tentang vitamin ni dan mintak mereka doakan ramai lagi yang datang membeli.

Selain dari tu jadual kat rumah pun serba sedikit berubah, suami dan anak-anak pun kena sesuaikan diri juga. Tapi mereka memang enjoy dengan Shaklee pun.
Paling semangat kalau dengar nak pergi branch atau ada program Shaklee. Sampai tarik muncung kalau saya suruh tinggal tak bagi join sekaki.

Saya nak mereka tahu yang saya sedang usahakan sesuatu yang berharga untuk diwariskan pada anak-anak saya dan masa depan mereka kelak. Terima kasih Shaklee ada plan bisnes yang membenarkan ini berlaku.

Moga kesabaran dan pengorbanan mereka ni berbaloi. Dan tanggungjawab saya untuk pastikan empayar bisnes yang saya sedang bangunkan ini memberi 1001 manfaat kepada mereka dan lebih ramai jiwa di luar sana.

Jika anda ingin mencuba mana-mana produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi eksklusif tentang set mana yang paling terbaik untuk diri anda, tips serta cara pengambilan yang akan membantu anda mendapat manfaat dan kesan dengan cepat!

Sekiranya anda berada di kawasan Taiping, Kamunting dan Simpang, saya adalah pengedar Shaklee di Taiping, Kamunting dan Simpang

TAWARAN HEBAT!!!
Mahukan diskaun sehingga 15% bagi semua produk-produk Shaklee? Hubungi saya sekarang!!

TAWARAN HEBAT!
Shaklee Distributor & Bussiness Leader

868991

Disclaimer :
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.

This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts