Bisnes Tips

Selamat Tahun Baru 2018

09:00

Hari ni dah 27 hari melayari tahun baru di bulan Januari. Syukur Allah masih bagi pinjam nyawa, berikan ilham untuk berimpian dan hadirkan pengalaman untuk diteladani.

Banyak kenangan manis dan pahit di tahun lalu, membuatkan saya mengerti tentang makna perjuangan hidup ini.

Jadual harian banyak yang berubah. Sejak Aryan sekolah pagi petang. Aqif pun kena lajak sikit waktu persekolahan untuk sesi mengaji untuk bagi ruang ibu uruskan Aryan.

Ainur masih ok lagi sebab dia nak pergi sekolah ibu je. Nak sekolah dengan cikgu ibu je. Itu lah jadi bayang-bayang ibu kemana sahaja ibu ada. Takpelah, anggap sweet time kita je ye Ainur.

Bukan tu sahaja, jadual kerja untuk bisnes pun berubah. Malam-malam stay-up dulu untuk rangka dan ‘schedule’ apa yang patut agar kedai boleh buka secara automatik setiap hari.
Dah masuk minggu ketiga ni dah rasa serasi dengan jadual baru. Dah pandai guna planner untuk rangka kelas coaching dan kelas lain yang bakal hadiri.

Dah buat perkemas kini Vision Board baru. Kena kerja keras dan doa selalu tanpa prejudis. Menjadikan segala urusan dunia sebagai saham dan jambatan ke dunia sana.

Semoga ditahun baru ini menjadi lebih motivasi agar hidup lebih indah dan berkah. Saya doakan kalian yang membaca ni pun begitu juga. Ameen.

Jika anda ingin mencuba mana-mana produk Shaklee atau ingin menjadi sebahagian keluarga #teamdiva, sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi eksklusif tentang set mana yang paling terbaik untuk diri anda, tips serta cara pengambilan yang akan membantu anda mendapat manfaat dan kesan dengan cepat!

Sekiranya anda berada di kawasan Taiping, Kamunting dan Simpang, saya adalah pengedar Shaklee di Taiping, Kamunting dan Simpang

TAWARAN HEBAT!!!
Mahukan diskaun sehingga 15% bagi semua produk-produk Shaklee? Hubungi saya sekarang!!

TAWARAN HEBAT!
Shaklee Distributor & Bussiness Leader

868991

Disclaimer :

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.

This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease


You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts