Bisnes Dari Rumah

Kenapa Saya Yakin Buat Bisnes Dengan Shaklee?

12:00

Sebagai orang yang tak pernah berbisnes, saya agak skeptikal untuk mula bisnes. Dulu la sebelum jumpa bisnes yang saya usahakan sekarang.


Terutama sekali bab modal sampai nak buat loan semua dan macam mana nak approach orang untuk kongsi produk tu. Sebab tak faham sangat mungkin.

Tapi bila dah kenal bisnes Shaklee ni, sememangnya berbeza. Dari makan sendiri produk ni, saya terus buat keputusan untuk bisnes.

Macam mana boleh berubah hati? Banyak sebab lah. Seperti:
  • Saya dapat kongsi kebaikan produk yang terbukti selamat, berkesan dan mesra alam ni. Sendiri dah rasa perubahan positif. Lebih mudah nak kongsi sebab tau bahan yang digunakan berasaskan organik. 
    • Siap ada kajian keselamatan, kajian saintifik dan kajian klinikal lagi. Takut tau nak kongsi produk yang bukan-bukan sebab melibatkan nyawa orang ni
  • Pelan bisnes Shaklee yang telus dan patuh syariah. Siap ditunjukkan jadual pembayaran bonus, benefit yang dapat dan peluang untuk growth yang besar. 
    • Bisnes ni adalah bisnes individu yang dilakukan secara berkumpulan. Maknanya kalau diri sendiri tak gerak, memang tak dapat apa. 
    • Dah kalau diri sendiri gerak dengan kuasa turbo, tapi orang lain masih guna gear 1, tak ada masalah kita nak dapat lebih dari syarikat. Adil kan?
    • Jadi just kembangkan empayar bisnes masing-masing dengan sokongan yang diberikan dari syarikat dan group upline.
  • Potensi untuk memaksimumkan income dan serlahkan diri sentiasa terbuka. Ini kerana syarikat tak pernah limitkan berapa income maksimum yang kita boleh capai andai buat bisnes ni sungguh-sungguh dan kita layak untuk dapatkannya. 
    • Nak income bulanan 6 angka sekalipun tidak mustahil. Syarikat memang dah paternkan “Pay To Infinity” untuk pembayaran bonus kepada semua pengedar seluruh dunia.
  • Ukhwah yang indah saya dapat rasa bila saya terjebak buat bisnes ni. Macam-macam saya dapat belajar tentang ilmu dunia akhirat untuk upgrade diri.
    • Saya berani buat benda yang selama ni saya tak pernah terfikir pun nak buat. Contohnya macam buat video dan coaching online bidang yang saya tak pernah tahu pun sebelum ni. 
    • Adanya geng-geng yang tolong kritik untuk bantu kita jadi versi yang lebih baik.

Itu antara kunci utama saya masih setia dengan bisnes ni walaupun macam-macam kisah viral tersebar tentang kami. Sebab faham dan yakin, kebanyakan kami masih setia.

Apa yang penting dalam buat apa-apa, jangan lawan hukum alam. Jangan pandai-pandai buat benda yang salah untuk kepentingan dan keuntungan sementara.

Seperti amanat yang Dr Forrest C Shaklee pesan tu:

“Patuhi hukum alam semulajadi, kita takkan tersilap langkah”.

Jika anda ingin mencuba mana-mana produk Shaklee atau ingin menjadi sebahagian keluarga #teamdiva, sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi eksklusif tentang set mana yang paling terbaik untuk diri anda, tips serta cara pengambilan yang akan membantu anda mendapat manfaat dan kesan dengan cepat!



Sekiranya anda berada di kawasan Taiping, Kamunting dan Simpang, saya adalah pengedar Shaklee di Taiping, Kamunting dan Simpang

TAWARAN HEBAT!!!
Mahukan diskaun sehingga 15% bagi semua produk-produk Shaklee? Hubungi saya sekarang!!

Shaklee Distributor & Bussiness Leader

868991

Disclaimer :
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.

This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts