Bisnes Dari Rumah

Siri Shaklee Effect Salah Satunya Sampai Dapat Wristlet Coach Original Dari Butik

11:00

Kalau tak kerana makan Shaklee dan buat bisnes ni tak merasa lah saya nak pakai Coach, wrislet designer yang dah lama intai jenamanya dulu.


Mungkin bagi orang lain boleh je beli sendiri kan. Tapi yang saya ada ni tak sama tau. Ada sentimental value yang tinggi seiring dengan perjalanan saya dalam bisnes ni.

Apa yang lain sangat tu? Sebab beg yang original ni saya dapat PERCUMA. Bukan satu tapi dua tau.

Pertama kali dapat yang warna coklat tu sebab menang pembentangan terbaik berkumpulan. Masa tu hadiri Jom Hebat Utara di Penang.
Rezeki mengandungkan Ainur yang tengah tunggu hari je nak keluar. Tapi gagahkan diri juga sebab nak jumpa Atok-Nenek-Omak-Adik beradik dan sideline Shaklee.

Dah hampir 4 tahun saya guna wrislet ni tau. Dari selepas bersalinkan Ainur. Masih elok dan cantik lagi. Banyak compartment kat dalam tu. Saya suka sangat.

Kali kedua saya dapat wristlet yang warna hitam bunga merah tu pulak. Tu pun PERCUMA sebab menang contest #shakleeeffects di group iReach Family, group super-duper Mentor saya.

Wrislet yang warna ni masih disimpan baik dalam kotak. Tak tau lagi bila nak pakai sebab yang dapat kali pertama tu masih elok lagi.

Tu antara kesan yang saya dapat sejak kenal Shaklee ni. Bab efek dalaman tak usah di tanya lagi. Memang banyak sangat perubahan positif yang badan ni dapat rasa.

My Personal ShakleeEffect #1 : Masalah penghadaman dan penyahtinjaan semakin baik. Tiada lagi masalah sembelit yang membuatkan merana buasir. Totally gone.

My Personal ShakleeEffect #2 : Kejayaan menyusukan Aqif dan Ainur setelah gagal menyusukan Aryan. Berpantang sendiri lebih sihat dan bertenaga semestinya dengan Set Postnatal Shaklee.

My Personal ShakleeEffect #3 : Gastrik dan senggugut guling-guling pun dah tak menyerang macam zaman anak dara dulu. Boleh makan makanan yang berangin tu macam laksa, terung, nangka sikit-sikit padahal dulu sentuh pun tak boleh.

My Personal ShakleeEffect #4 :Tekstur kulit makin lembab. Tak kering dan mengelupas. Kulit makin cerah dan lebih segar. Memang tak sabar nak cuba Set YOUTH pulak yang masuk bulan depan ni.

Itu cerita saya dengan Shaklee. Anda dah ada cerita belum? Kalau belum, dapatkan rangkaian produk Shaklee dari saya cepat tau. Tau. Tau.


Jika anda ingin mencuba mana-mana produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi eksklusif tentang set mana yang paling terbaik untuk diri anda, tips serta cara pengambilan yang akan membantu anda mendapat manfaat dan kesan dengan cepat!

Sekiranya anda berada di kawasan Taiping, Kamunting dan Simpang, saya adalah pengedar Shaklee di Taiping, Kamunting dan Simpang

TAWARAN HEBAT!!!
Mahukan diskaun sehingga 15% bagi semua produk-produk Shaklee? Hubungi saya sekarang!!

TAWARAN HEBAT!
Shaklee Distributor & Bussiness Leader

868991

Disclaimer :
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.

This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts