Kenapa Saya Obses dan Percaya Dengan Shaklee?

10:00

“Sikit-sikit Shaklee”.


“Setiap hari cakap pasal Shaklee, tak bosan ke?

Biasanya bila sayang atau cintakan sesuatu apa kita buat? Ia akan buat mood kita ok dan ceria saja.
Sama juga masa mula-mula dapat baby dulu, asyik nak cium, nak kelek, nak tenung dan macam seronok je bercerita pasal anak kita tadi dengan orang lain.

Lagi kembang kempis hidung bila ada yang memuji-muji anak kita. Siap ada yang tanya tips macam mana nak dapat anak cerah?

Macam mana berjaya susukan anak dengan susu ibu? Macam mana anak boleh jadi bambam walaupun lahir tak sampai 3kg?

Dan dari situlah cerita “obses” tu bermula dengan penuh bersemangat dari hati. Tu yang mungkin orang nampak beria dan poyo sangat kan.

Tapi ketahuilah, rata-rata cerita yang dikongsi tu adalah dari pengalaman sendiri. Maknaya ia dilalui dengan segala perit dan air mata sebelumnya.

Jadi dengan asbab Shaklee semacam timbul satu inspirasi untuk membantu mereka yang mempunyai masalah yang sama untuk berikhtiar.

Mungkin dari perkongsian & cerita tu ramai yang nampak macam “terlebih sudah”. Gitu.

Tapi jangan tak tahu ada jugak yang tak pernah dengar Shaklee ni apa pun tau. Ramai lagi rakyat Malaysia ni yang belum dapat manfaat Shaklee ni jadi tak salah kan terus berkongsi benda yang baik?

Lagipun tak perlu risau berkenaan kualiti dan keberkesanan. Memang dah terjamin selamat, berkesan dan mesra alam.

Tidak mendatangkan mudarat dengan syarat dapatkan konsultasi yang betul dari pengedar yang betul-betul komited dengan bisnes mereka.

Macam mana nak tahu? Senang sangat. Contohnya tengok wall FB ni selalu tak ada update terkini. Komited tak mereka hadiri sebarang majlis ilmu dan program yang Shaklee anjurkan.

Macam mana mereka berurusan dengan customer pun boleh jadi penanda aras untuk anda buat transaksi pembelian.

Macam wanita-wanita dalam gambar ni, berurusan atas dasar percaya sampaikan boleh jadi satu keluarga besar dalam Shaklee ni. Happening!

Satu persamaan kami ——> OBSES DENGAN SHAKLEE. Anda bila lagi?



Nak pre-order YOUTH, boleh cepat-cepat hubungi saya. Bulan depan bakal dijual kepada ramai. Banyakkkk FREE gifts pulak tu. Jadilah orang terawal yang merasai #youtheffects.




Jika anda ingin mencuba mana-mana produk Shaklee atau ingin dapatkan Youth Skincare, sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi eksklusif tentang set mana yang paling terbaik untuk diri anda, tips serta cara pengambilan yang akan membantu anda mendapat manfaat dan kesan dengan cepat!

Sekiranya anda berada di kawasan Taiping, Kamunting dan Simpang, saya adalah pengedar Shaklee di Taiping, Kamunting dan Simpang

TAWARAN HEBAT!!!
Mahukan diskaun sehingga 15% bagi semua produk-produk Shaklee? Hubungi saya sekarang!!

Shaklee Distributor & Bussiness Leader

868991

Disclaimer :
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.

This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts