Kenapa Perlu Pilih Saya Untuk Jadi Mentor Bisnes?

08:00

Kenapa kena pilih saya sebagai Mentor kalau nak berbisnes?

❤️ Pertama - Saya memang minat dengan apa yang saya buat. Saya suka. Saya faham. Saya cinta dengan bisnes ni. Saya cinta produk ni. Saya bukan buat sekadar untuk duit. Tapi saya buat sebab passion.

❤️ Kedua - Saya jelas dengan apa yang saya cari dan mahu jadi “version” yang mana sebagai halatuju saya. Jadi saya boleh bantu anda cungkil potensi anda juga yang mungkin selama ni anda tak pernah nampak pun.

❤️ Ketiga - Saya ni jenis easy-going. Boleh bincang punya orang. Bukan diktator kuku besi. Jadi kalau ada apa-apa masalah yang boleh menyekat anda untuk kejar impian, boleh datang ‘serah diri’ untuk saya tune-up.

❤️ Keempat - Saya ajar apa yang saya buat selama ni. Anda selesa kaedah ‘marketing tools’ yang mana? Offline? Online - Blog? Youtube? Page? Kita boleh belajar dan praktikkan sampai lumat. Sampai tengah tidur pun sale masuk.

❤️ Kelima - Selain kelas online berjadual setiap minggu, saya sediakan sesi coaching & mentoring 1-1 juga. Jadi tak timbul isu upline jauh tak boleh nak belajar. Kita manfaatkan kemudahan teknologi yang ada.

❤️ Keenam - Saya bermula dengan kosong. Modal kosong. Ilmu tentang nutrisi pun kosong. Makna kata tak perlu ada modal besar sampai kena isi borang buat loan untuk mula bisnes macam saya.

Kalau anda ada modal untuk buat bisnes, tu dah kira bonus. Maknanya bila dah labur duit, anda komited untuk kerjakan bisnes ni sepenuh hati. Takkan nak modal hangus pulak kan?

Tak ada ilmu tentang nutrisi? Belajar. Baca. Kongsi. Belajar. Baca. Kongsi. Belajar. Baca. Kongsi. Belajar. Baca. Kongsi. Ulang sampai jadi pro.

❤️ Ketujuh - Tak tau nak fokus yang mana? Shaklee ni banyak sangat produk. Takpe, jangan risau. Kita boleh duduk dan bincang tentang lubuk baru untuk diterokai. Buat sampai jadi.

Jadi kalau masih mencari-cari bisnes yang mampu untuk survive walaupun macam mana pun keadaan ekonomi, Shaklee lah jawapannya.
101 tahun masih gagah bertapak di dunia. Sentiasa ada kajian dan pengeluaran produk terkini yang memenuhi kehendak semasa. Bisnes ni memang ada masa depan cerah kalau sabar dan buat sepenuh hati.

Tapi semua ni takkan jadi kalau diri sendiri yang tak mula bertindak. Umpama di beri ikan depan mata, tapi tak tau nak buat apa. Tengok je sampai membusuk berulat. Tak guna juga kan?

Jadi kalau nak belajar tukarkan ikan jadi lauk tiga rasa atau gunakan sisik ikan tu jadi minuman kolagen bantu orang cantik dan sihat macam Shaklee Collagen Powder tu, hubungi saya segera.

Jom lonjakkan potensi diri lebih bagus dari sebelumya. Orang yang berjaya dia suka cabar diri melakukan perkara yang dia tak pernah cuba pun sebelum ni.

“Be The Best Version Of You”

Jika anda ingin mencuba mana-mana produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi eksklusif tentang set mana yang paling terbaik untuk diri anda, tips serta cara pengambilan yang akan membantu anda mendapat manfaat dan kesan dengan cepat!

Sekiranya anda berada di kawasan Taiping, Kamunting dan Simpang, saya adalah pengedar Shaklee di Taiping, Kamunting dan Simpang

TAWARAN HEBAT!!!
Mahukan diskaun sehingga 15% bagi semua produk-produk Shaklee? Hubungi saya sekarang!!

TAWARAN HEBAT!
Shaklee Distributor & Bussiness Leader

868991

Disclaimer :
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.

This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease


You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts