Bisnes Tips

Perancangan Bisnes Yang Bantu Kukuhkan Empayar Perniagaan

13:00

Masuk tahun baru ni antara progress terbesar pernah buat adalah dengan “sentuh” jiwa anak cucu dengan 1-1 coaching.

So far so good. Baru tahu yang pendekatan dan kecendurangan setiap orang tak sama. Bila 1-1 ni mereka lebih selesa dan fokus pada topik/tajuk yang mereka sendiri mahu fahami dan dalami.

Nampak macam kurang segan pun ya jugak. Ya la kan, kadang-kadang dalam group tu topiknya general. Mungkin tak begitu sesuai dengan jiwa. Bila 1-1 ni lebih tertumpu gitu.

Mereka seronok, saya pun seronok. Dan sangat terasa bila macam tak cukup masa nak “suap makan” sorang-sorang.

Tapi saya seronok sangat bila ada komunikasi efektif macam ni. Ada masa malas nak taip, saya telefon terus senang kerja. Hihi

Selain tu tak lupa jot-down setiap perancangan untuk coaching, marketing, vlog, sharing, topik baru nak study dan lain-lain. Ini memang sangat membantu untuk keep on track supaya progress follow target.

Cadangnya mulai tahun 2018 ni, setiap suku tahunan akan buat post-mortem dengan pencapaian bulan-bulan sebelumnya. Memang tak pernah buat pun sebelum ni.

Doa saya agar semua #teamdiva melakar kejayaan besar tahun 2018 ni. Jalan terus!

Jika anda ingin mencuba mana-mana produk Shaklee atau ingin menjadi sebahagian keluarga #teamdiva, sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi eksklusif tentang set mana yang paling terbaik untuk diri anda, tips serta cara pengambilan yang akan membantu anda mendapat manfaat dan kesan dengan cepat!

Sekiranya anda berada di kawasan Taiping, Kamunting dan Simpang, saya adalah pengedar Shaklee di Taiping, Kamunting dan Simpang

TAWARAN HEBAT!!!
Mahukan diskaun sehingga 15% bagi semua produk-produk Shaklee? Hubungi saya sekarang!!

TAWARAN HEBAT!
Shaklee Distributor & Bussiness Leader

868991

Disclaimer :

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.

This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease


You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts