Bisnes Tips

5 Tips Elak Malas Lemau Dalam Bisnes

14:00

“Kak, apa tips tak mau lemau dalam bisnes?”


Pertama - Kau tahu apa tujuan kau buat bisnes ni. Bukan sebab duit semata. Sebab kalau kau buat kerana duit, kau akan letih dan cepat give up bila duit tak masuk.


Kedua - Kau sayang, kau cinta, kau faham dan kau sanggup pertahankan produk dan bisnes kau sendiri.

Ketiga - Kau sanggup berubah dan buat sesuatu yang tak biasa kau buat. Kau jangan banyak beralasan. Keluar dari rutin tu perlu.

Keempat - Kau kena selalu duduk dalam lingkungan orang-orang yang positif. Yang boleh tegur kau, yang boleh kritik kau, yang boleh ketuk kau, yang boleh marah kau tanpa satu pun kau simpan dalam hati.

Kelima - Kau kena ada geng yang gila-gila. Yang boleh kau kongsi apa-apa pun tentang apa kau rasa. Tapi jangan cari orang gila pulak. Ok?

Still tak boleh move on dengan #blnc2018. Kalau kau serius buat bisnes, kena berjuang layakkan diri untuk hadir. Serius auranya lain sangat.




Jika anda ingin mencuba mana-mana produk Shaklee atau ingin menjadi sebahagian keluarga #teamdiva, sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi eksklusif tentang set mana yang paling terbaik untuk diri anda, tips serta cara pengambilan yang akan membantu anda mendapat manfaat dan kesan dengan cepat!

Sekiranya anda berada di kawasan Taiping, Kamunting dan Simpang, saya adalah pengedar Shaklee di Taiping, Kamunting dan Simpang

TAWARAN HEBAT!!!
Mahukan diskaun sehingga 15% bagi semua produk-produk Shaklee? Hubungi saya sekarang!!

TAWARAN HEBAT!
Shaklee Distributor & Bussiness Leader

868991

Disclaimer :

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.

This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease


You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts