Set Kurus

4 Waktu Makan Yang Betul Yang WAJIB Anda Amal Supaya Diet Untuk Kurus Anda 100% Berjaya

10:00

Tidak dinafikan, jika nak kurus, semua akan cari dalam Google tentang diet untuk kurus yang terbaik supaya dapat kesan yang cepat. Tapi kesan diet untuk kurus anda tidak akan dapat dicapai dengan cepat jika anda tidak ikuti 4 Waktu Makan Yang Betul Yang Wajib Anda Amal Supaya Diet Untuk Kurus Anda 100% Berjaya.
waktu makan yang betul untuk diet untuk kurus

4 Waktu Makan Yang Betul Yang Wajib Anda Amal Supaya Diet Untuk Kurus Anda 100% Berjaya
Kajian oleh Universiti Harvard mendapati kadar gula dalam darah boleh meningkat sehingga 18 peratus daripada biasa sekiranya anda makan pada masa-masa yang tidak tentu, sekalipun apa yang anda makan itu adalah makanan yang menyihatkan. Ini akan meningkatkan paras hormon insulin yang boleh menyebabkan peningkatan pengumpulan lemak.

Oleh itu, ikuti waktu makan yang betul sepertimana yang disarankan di bawah:

1) Sarapan : Antara jam 6 pagi hingga 9.45 pagi
  • Data daripada National Weight Control Registry (AS) menunjukkan 80% daripada mereka yang berjaya mengekalkan pengurangan berat badan sebanyak 30 paun (kira-kira 13.5kg) atau lebih, adalah mereka yang tidak pernah meninggalkan sarapan.

2) Makan tengah hari : Sebelum pukul 3 petang
  • Dalam kajian yang diterbitkan dalam Jurnal Obesiti Kebangsan, mereka yang mengamalkan diet berjaya menurunkan 25% berat badan mereka apabila mereka makan sebelum pukul 3 petang

suku suku separuh
3) Snek petang : 2-4 jam selepas makan tengah hari
  • Banyakkan pengambilan buah dan sayur pada masa ini bagi mengekalkan paras gula dalam darah

4) Makan malam : Sebelum jam 7 malam
  • Kajian Universiti Brigham Young mendapati, 29 responden lelaki yang berbuat demikian dapat mengurangkan 244 kalori setiap hari kerana mereka tidak lagi teringin untuk snek selepas makan malam.
  • Ia juga membantu anda tidur lebih baik kerana makanan telah dihadam sepenuhnya sebelum tidur
  • Pastikan anda berhenti makan 3 jam sebelum tidur

Pastikan Tubuh Menerima Nutrisi Yang Diperlukannya
Bayangkan tubuh kita seperti sebuah dapur BBQ. Api (tenaga) yang terhasil akan menjadi marak jika kita gunakan arang (makanan) yang terbaik serta mendapat bekalan oksigen (nutrisi) yang mencukupi.
Bila apinya marak, arang akan terbakar sepenuhnya dan tiada sisa (lemak) yang tertinggal. Namun, ia berlainan jika arang yang diguna tidak bagus dan oksigen tidak mencukupi. Sisa (lemak) akan banyak terkumpul.

Jika anda faham analogi di atas, anda tentu akan mudah faham betapa nutrisi sangat penting bagi tubuh manusia. Ia bertindak sebagai pemangkin dan membantu meningkatkan kesihatan tubuh kita.

Testimoni pengguna yang BERJAYA MENURUNKAN BERAT BADAN selepas mengamalkan Vivix

Puan Norbiha binti Abu pada asalnya mengamalkan vivix untuk menemani suaminya mengalami cyst.

Kerana vivix membantu melambatkan tumbesaran cyst. Cuma apa yang bestnya, Puan ni sangat KONSISTEN mengambil vivix SEBELUM makan.

Apa yang mengembirakan, suaminya berada energetic dan mood bekerja bertambah baik.

Dan disudut hatinya berbunga kegembiraan apabila suami tersayang mula memuji badannya semakin mengecil!

Dari 72kg turun ke angka 69kg dan ke bawah! So amazing! Apa yang Puan ni perasan, kulit mukanya yang berminyak dan semakin pulih. Alhamdulillah.

Bagaimana Vivix Melakukannya?
"Red wine contains resveratrol, an antioxidant that has the ability to reduce body fat. It even reduces the accumulation of triglycerides, and seems to be especially effective when combined with a low-calories diet, says researcher Arrate Lasa, at the University of the Basque Country.
So, resveratrol –improves the positive effects of a diet, and explains why it is that the French don’t put on the weight in the first place, despite their high-fat diet."
Mulakan Langkah Pertama ke Berat Idaman Anda. Dapatkan Vivix Sekarang!

Cara 1 :
Dapatkan Vivix anda dengan klik pada ikon Vivix di bawah, ikuti langkah seterusnya dan pihak Shaklee Malaysia akan terus membuat penghantaran menggunakan perkhidmatan kurier GDex atau CityLink.



Cara 2 :
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi eksklusif tentang set mana yang paling terbaik untuk diri anda, tips serta cara pengambilan yang akan membantu anda mendapat manfaat dan kesan dengan cepat!

Sekiranya anda berada di kawasan Taiping, Kamunting dan Simpang, saya adalah pengedar Shaklee di Taiping, Kamunting dan Simpang

Cara 3 :
Inginkan diskaun sehingga 15% bagi produk-produk Shaklee? Hubungi saya sekarang di nombor di bawah. Saya tunggu panggilan anda :)


Shaklee Distributor & Bussiness Leader
868991

Disclaimer :
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.

This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts