Tips Mengandung

Bongkar Pengalaman Wanita Ini Mengandung Lebih Sihat dan Cergas Dari Dulu

16:55

Testimoni Pelanggan Set Lengkap Prenatal
"Nak bagitahu tadi pergi check up, dapat result minum air gula. Alhamdulillah bebas GDM. Hb pun cantik. Tq akak nasihatkan minum ESP & Set Prenatal. Walauoun mula ingat tak nak beli awal dulu. Mood pun jauh lebih ok dari prefgy 1st dulu.
-Pn Azie,Semenyih-

set mengandung prenatal shaklee

Salah satu tips yang telah saya kongsikan sebelum ini dalam 18 Tips Buat Bapa Anak Pertama sebelum ini adalah berkenaan pengambilan suplemen sepanjang tempoh mengandung. Alaaa, yang 4 jenis tu. Tapi berapa ramai yang benar-benar amalkan?

Setiap satu daripada vitamin yang dibekalkan mempunyai kepentingan yang tersendiri; kekurangannya boleh menimbulkan pelbagai masalah seperti spina bifida dll. Bukan itu sahaja, ibu hamil perlu mengamalkan pemakanan yang sihat bagi memastikan tumbesaran janin yang sihat. Almaklumla, dah berbadan dua :)

Apakah Keperluan Nutrisi Yang Diperlukan Oleh Ibu Mengandung?
  • Protein - Menyokong pertumbuhan dan perkembangan fetus
  • Folic asid & Vitamin B - Merendahkan risiko anak yang memiliki 'neural tube defects' - kecacatan tulang belakang
  • Kalsium - Penting untuk pertumbuhan tulang dan gigi bayi
  • Omega 3 - Membantu kesihatan otak dan penglihatan baik
  • Zat besi - Membantu pembentukan sel darah merah
  • Vitamin C - Meningkatkan kadar penyerapan zat besi dan menyokong imuniti badan.
Rujukan:
1. Folic acid to reduce neonatal mortality from neural tube disorders, Hannah Blencowe et al, International Journal of Epidemiology 2010;39:i110–i121 doi:10.1093/ije/dyq028

Jadi Apa Yang Terbaik Untuk Anda dan Bayi Dalam Kandungan Anda Itu?
Pre Natal Shaklee mengandungi kesemua vitamin-vitamin yang anda perlukan bagi melengkapkan keperluan nutrisi semasa mengandung anda. Ia mengandungi
1. Sustained Release Vita-C Plus (MAL13085068NC)
2. OmegaGuard (MAL12015013NC)
3. Vita-Lea Iron Formula (MAL07081506XC)
4. B Complex (MAL12035068NCZ)
5. Ostematrix (MAL07081510XC)
6. ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder

Harus diingat, kita hanya berusaha bagi memastikan nutrisi yang diambil mencukupi dan dapat menjalani tempoh mengandung tanpa sebarang masalah. Perkara-perkara lain seperti jumlah pengambilan air yang mencukupi serta langkah-langkah mengatasi cabaran lazim semasa mengandung seperti muntah, alahan dan loya semasa mengandung serta sakit kaki sepanjang mengandung harus diambil perhatian yang sewajarnya. Jangan risau, ada tips-tips yang anda boleh amalkan khas saya kongsikan kepada pelanggan-pelanggan saya.

Testimoni
Naikkan Hb semasa mengandung

Naikkn Hb semasa hamil

Dapatkan Set Pre Natal Shaklee Sekarang!
Cara 1 :
Dapatkan Set Pre Natal anda dengan klik pada ikon Set Pre Natal di bawah, ikuti langkah seterusnya dan pihak Shaklee Malaysia akan terus membuat penghantaran menggunakan perkhidmatan kurier GDex atau CityLink.
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi eksklusif tentang set mana yang paling terbaik untuk diri anda, tips serta cara pengambilan yang akan membantu anda mendapat manfaat  dan kesan dengan cepat!

Sekiranya anda berada di kawasan Taiping, Kamunting dan Simpang, saya adalah pengedar Shaklee di Taiping, Kamunting dan Simpang
p/s : Jika anda hubungi saya, saya akan kongsikan rahsia bagaimana untuk dapatkan Vivix dengan harga yang terbaik tau :)

Cara 3 :
Mahukan diskaun sehingga 15% bagi pembelian produk-produk Shaklee serta peluang untuk mengubah kehidupan anda? Hubungi saya sekarang!

Shaklee Distributor & Bussiness Leader


You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts