buasir

Rahsia Buasir Selepas Bersalin Kecut Dalam 2 Minggu

16:21

Buasir adalah antara perkara yang kerap berlaku di kalangan ibu mengandung terutamanya menjelang waktu bersalin. Jika tidak dirawat, ia mungkin menjadi lebih kronik selepas anda bersalin. Tetapi bagi wanita ini, buasir selepas bersalin kecut dalam 2 minggu sahaja.
Buasir semasa berpantang
Mengapa Buasir Mudah Terjadi Semasa Mengandung?
  • Uterus yang semakin membesar memberi tekanan kepada kawasan pelvik dan vena kava inferior, saluran darah yang menerima darah dari kawasan kaki. Ini memperlahankan aliran darah dan meningkatkan tekanan di kawasan salur darah di bawah uterus serta menjadikan kawasan tersebut nudah bengkak dan menjadi buasir
  • Sembelit mudah berlaku di kalangan wanita mengandung dan ini boleh meningkatkan tekanan di kawasan anus
  • Peningkatan hormon progesterone semasa hamil akan menyebabkan dinding salur darah mudah mengendur dan mengalami bengkak
  • Boleh juga berlaku semasa proses bersalin iaitu apabila anda meneran
Apakah Yang Anda Boleh Lakukan Jika Mengalami Buasir Selepas Bersalin?
Pelbagai tips boleh dilakukan untuk mengecutkan buasir dengan cepat. Namun ini bergantung kepada tahap buasir yang anda alami pada waktu tersebut.


Tapi Ini Rahsia Ibu Muda Ini Sembuh Buasir dalam 2 Minggu
"Yang tu dah lama takde. Beberapa minggu je ada.
Tak silap dalam 2 minggu je kot. Tu yg kome seronok sangat tu.
Memang keluar, kak yan. Besar suami cakap.
Pas kome tabye kak yan tu,kome teruskan je makan Vivix dan Omega tu. Tapi Omega tu, sehari 6 biji kome ambil"


Bagaimana Resveratrol dan Polifenol di Dalam Vivix Begitu Berkesan?
Mekanisme 1: Memperlahankan tindakbalas keradangan/inflamasi
Buasir berlaku apabila salur darah yang mengelilingi anus membengkak atau mengalami inflamasi. Proses inflamasi inilah yang mengakibatkan berlakunya sakit dan benjolan buasir menjadi besar.
Resveratrol dan polifenol di dalam Vivix Shaklee telah terbukti secara saintifik membantu mengurangkan inflamasi. Pengambilan Vivix secara konsisten akan membantu secara berkesan dengan mengurangkan bengkak buasir dan seterusnya mengurangkan kesakitan dan ketidakselesaan yang berlaku.

Mekanisme 2 : Meningkatkan biogenesis mitokondria
Peningkatan bilangan mitokondria akan meningkatkan penghasilan tenaga oleh sel-sel bagi menjalankan tugasnya.

Mekanisme 3:Melindungi sel dari kerosakan DNA
DNA mudah rosak akibat kehadiran radikal bebas yang boleh berpunca daripada pelbagai proses normal tubuh. Dengan mempertahankan integriti DNA, penghasilan sel-sel baru akan menjadi lebih efektif dan membantu proses penyembuhan buasir yang dialami.

Dapatkan Vivix Shaklee Sekarang!
Cara 1 :
Dapatkan Vivix anda dengan klik pada ikon Vivix di bawah, ikuti langkah seterusnya dan pihak Shaklee Malaysia akan terus membuat penghantaran menggunakan perkhidmatan kurier GDex atau CityLink.
Vivix (1 botol)

Vivix( 2 botol)


TAWARAN HEBAT!
Cara 2 :
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi eksklusif tentang set mana yang paling terbaik untuk diri anda, tips serta cara pengambilan yang akan membantu anda mendapat manfaat  dan kesan dengan cepat!
Sekiranya anda berada di kawasan Taiping, Kamunting dan Simpang, saya adalah pengedar Shaklee di Taiping, Kamunting dan Simpang
p/s : Jika anda hubungi saya, saya akan kongsikan rahsia bagaimana untuk dapatkan Vivix dengan harga yang terbaik tau :)

Cara 3 :
Mahukan diskaun sehingga 15% bagi pembelian produk-produk Shaklee serta peluang untuk mengubah kehidupan anda? Hubungi saya sekarang!
Shaklee Distributor & Bussiness Leader

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts