Bagaimana Menilai Tahap Dehidrasi (Dehydration)?

Tips Minum Air Semasa Melancong

22:53

Pasti ramai dah mula perasan tentang keadaan panas sekarang ini, bukan? Rasa dahaga yang teramat sangat. Malah, kami telah pun kongsikan Tips Elak Strok Haba  sebelum ini. Kini kami ingin kongsi pula Tips Minum Air Semasa Melancong.

Tips Minum Air Semasa Melancong
Bagi keluarga yang gemar "travel", adalah amat penting bagi mengekalkan tahap hidrasi badan supaya tidak mudah letih. Jika anda susah nak minum air, anda boleh cuba 6 Tips Minum Air Mudah Bagi Cukupkan Bendalir Badan Perkongsian Pakar.

Jika hanya berdua, mungkin lebih mudah untuk membeli air mineral sahaja. Namun jika anda "travel" bersama keluarga seramai 5 orang seperti kami anak beranak, pastinya terpaksa membelanjakan sejumlah wang untuk agar bekalan air mencukupi.

Kadang-kadang beli air di hotel pun tak masuk akal harganya. Jadi kami ambil langkah bijak dengan membeli Get Clean Water Pitcher dari Shaklee. Ini memudahkan kami sekeluarga untuk mendapatkan bekalan air minuman yang bersih. Tambahan pula, anak-anak kami sekarang sangat mudah minum air selepas amalkan 5 Tips Mudah Cara Ajar Anak Minum Air.

Memperkenalkan Get Clean® Water Pitcher
Get Clean® Water Pitcher
Get Clean® Water Pitcher mengaplikasikan sistem penapisan air baharu berbilang paten bagi menghasilkan air yang lebih bersih dan sihat. Berbanding jag air yang lain, Get Clean® Water menggunakan blok karbon padu untuk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan-bahan cemar berbahaya - termasuk sehingga 99% plumbum!

Get Clean® Water Pitcher merupakan jag air pertama yang menggunakan sistem penapis blok karbon yang boleh diisi semula. Langkah ini membantu mengurangkan timbunan botol plastik bagi pemuliharaan alam sekitar. Ia juga berupaya menapis 303 liter (80 gelen) air bagi setiap blok penapis.

Menandingi Jenama Terkemuka yang Lain!
  • Disahkan berkesan mengurangkan plumbum, merkuri, kadmium dan bahan-bahan cemar lain di samping mengekalkan kandungan mineral air yang bermanfaat!
  • Disahkan berkesan mengurangkan klorin, oleh yang demikian ia dapat membantu mengurangkan ancaman kesihatan akibat bahan sampingan klorin!
  • Disahkan berupaya menapis 303 liter (80 gelen) air - dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama terkemuka.
  • Jag air pertama yang dilengkapi sistem penapisan blok karbon isian semula

Pilihan Bijak!
  • Kos hanya beberapa sen bagi satu liter air
  • Air yang lebih sihat dengan rasa yang lebih sedap
  • Jag air bermeter automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah ditapis (tidak memerlukan kuasa elektrik)
  • Ringan dan mudah dibawa
  • Menjimatkan kos

4 Keunikan Get Clean®Water Pitcher Shaklee

1. Selamat
Get Clean® Water Pitcher mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar berbahaya yang mungkin terkandung di dalam air. Ia juga diiktiraf berkesan dalam mengurangkan plumbum dan benda asing lain oleh Persatuan Kualiti Air (WQA).

2. Pintar
Warga Malaysia banyak membazirkan wang dengan meminum air botol. Dengan hanya beberapa sen seliter, Get Clean® Water Pitcher mampu memberikan air yang bersih dengan rasa yang lebih sedap. Ia juga dilengkapi meter pintar yang menunjukkan bilakah masanya anda patut menukar penapis. Tiada lagi ketidakpastian.

3. Berkuasa Tinggi
Get Clean® Water Pitcher menghasilkan 303 liter (80 gelen) air daripada setiap blok penapis - dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama terkenal. Malah, jag ini berupaya mengurangkan bahan cemar dalam air yang boleh memudaratkan kesihatan anda.

4. Mesra Alam
Get Clean® Water Pitcher menggunakan jag air dengan sistem penapis blok karbon isian semula yang pertama di dunia. Langkah ini dapat membantu mengurangkan timbunan sampah. Malah, setiap penapis diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan mesra alam sekitar.


Jom Order Get Clean® Water Pitcher Sekarang

Cara 1 :

Dapatkan Get Clean® Water Pitcher anda dengan klik pada ikon Get Clean® Water Pitcher di bawah, ikuti langkah seterusnya dan pihak Shaklee Malaysia akan terus membuat penghantaran menggunakan perkhidmatan kurier GDex atau CityLink.
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi eksklusif tentang set mana yang paling terbaik untuk diri anda, tips serta cara pengambilan yang akan membantu anda mendapat manfaat  dan kesan dengan cepat!
Sekiranya anda berada di kawasan Taiping, Kamunting dan Simpang, saya adalah pengedar Shaklee di Taiping, Kamunting dan Simpang

Cara 3 :
Mahukan diskaun sehingga 15% bagi semua produk-produk Shaklee? Hubungi saya sekarang!!

TAWARAN HEBAT!
Shaklee Distributor & Bussiness Leader

868991

Disclaimer :
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.

This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts