Bisnes Dari Rumah

Jana Pendapatan Tambahan Supaya Anda Rilek Je Bila Harga Minyak Naik

02:08

Malam semalam sempat bercerita dengan En Suami Sado tentang isi minyak kereta naik satu takuk je. RM30 kot isi. Sungguh terkejut. Macam tak percaya je tengok meter kereta tu.

Tu la Encik Suami Sado cakap macam ada ura-ura nak naik lagi ni. Pilihanraya macam dah dekat. Nak kumpul duit berkempen

Haish! Ini tak boleh jadi. Sampai bila nak menunding kat orang atas nun. Mengamuk sakan buat perabis air liur je masih tak mampu ubah apa-apa.

Berjimat memang perlu. Tapi sampai bila mulut kata jimat tapi dalam hati memberontak kan? Jimat-jimat juga tapi pendapatan tak tambah, tak nampak fungsinya jugak sebab sampai bila pun duit tak cukup. Kalau inilah trend kenaikan harga saban tahun nak jimat ikut mana lagi? Mesti lakukan sesuatu!

Dari dok mengeluh tentang benda yang kita tak boleh nak kawal, baik lah kita buat perkara yang memang sah-sah kita boleh buat. Jana pendapatan tambahan.

jana pendapatan tambahan dengan Shaklee


Jujur saya cakap, mereka yang masih menikmati hidup zaman sekarang adalah mereka yang dah mula dapat duit lebih dari bisnes sambilan. Duit inilah yang menampung perbelanjaan dapur, duit minyak dan tol, duit elaun mak ayah, duit untuk tabungan hari tua, duit insurans dan lain-lain lagi.

Buktinya resort yang saya mengidam sangat nak pergi staycation tu fully booked! Oh, mana mereka semua ni dapat duit kan kalau kata gaji tak pernah naik, bonus pun tak dapat? Rasa-rasa anda dapat jawapan tak?

Oleh sebab itu, mari lah mulakan bisnes jana income tambahan dari rumah dengan Shaklee. Hubungi saya untuk saya tolong anda faham potensi bisnes kalis ekonomi ni. Jangan risau, saya yakin dengan Shaklee, Jika saya tak yakin dengan potensi bisnes ini, saya takkan berani berhenti kerja pensyarah dan menjadi full-time WAHM tau! :)

jana pendapatan tambahan dengan Shaklee

Shaklee Distributor & Bussiness Leader
012-4637064
868991

#tsunamishaklee #adrenalinG3

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts