Vivix

Berhenti Merokok Supaya Tidak Biadap Seperti Netizen Ini

07:00

Makanan di warung ni sedap. Kadang-kadang rasa tu memang tak dapat di tempat lain. Saya pun bukan jenis yang terlampau memilih pun

merokok di restoran


Cuma satu je yang tak 'larat' nak hadap adalah dengan golongan penghembus asap tegar yang tak peduli orang keliling. Berapa banyak dah sel-sel neuron mati? Ditambah pula jika ada yang bersikap biadap seperti netizen ini...

rokok biadap


Ya memang Malaysia negara yang demokrasi dan bebas bersuara. Tapi ingat-ingat la sikit kami pun bebas nak pilih udara yang bersih untuk bernafas. Kami siap pilih duduk dalam kedai lagi sebab taknak hidu asap rokok yang merosakkan sel-sel kami.

Jadi di mana sifat keperimanusiaan anda perokok yang sewenang-wenang masuk dalam kedai makan hembus asap rokok pulak? Sungguh kurang adab!

Sungguh saya kasihan bila melihat isteri anda sedang mengandung dan anak anda yg batuk -batuk, tapi anda masih sampai hati merokok depan mereka. Darah daging sendiri pun tak ada sifat kasih dan sayang, macam mana nak sayang pada orang lain?

Saya 'sumpah' perokok-perokok yang baca ni Allah campak hidayah dalam hati kalian untuk berhenti merokok sebelun Allah ambil nyawa. Lupakan semua alasan-alasan tidak mahu berhenti merokok yang pernah anda dengar. Lepas tu datang beli Vivix setiap bulan dengan saya sebagai ikhtiar berhenti merokok dan pulihkan sel-sel badan yang rosak tu semua. Ameen.

berhenti merokok


Shaklee Distributor & Bussiness Leader
012-4637064
868991

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts