Bisnes Tips

5 Tips Peniagaan Network Marketing Yang Harus Anda Cuba Jika Mahu Pendapatan 5 Angka

20:00

Perniagaan network marketing adalah perniagaan yang mementingkan rangkaian untuk memastikan produk sampai sejauh mungkin.

Kelebihan perniagaan ini adalah kita boleh cover sejauh mungkin pasaran tapi dengan syarat kita membina kredibiliti supaya orang nampak dan percaya dengan servis yang di tawarkan.

tips perniagaan network marketing

Macam bisnes Shaklee ni, bab produk memang tak berbaloi nak pertikaikan lagi. Semuanya lengkap dari profil syarikat yang kukuh serta barisan produk-produknya yang hebat (lengkap dengan ujian farmaseutikal dan dibuktikan keberkesanannya melalui Landmark Study okay) serta BERDAFTAR dengan Kementerian Kesihatan Malaysia Sebagai peniaga, kita tak perlu nak fikirkan benda-benda belakang tabir macam bahan mentah, sewa, upah pekerja dan sebagainya.
.
Jadi lebih masa boleh digunakan untuk membangunkan potensi diri dan cari ilmu untuk kembangkan network. Antara yang boleh di buat adalah:


  • Hadiri seminar dan bengkel. Bertukar-tukar kad bisnes dengan seramai mungkin kawan baru. Sebabnya kita lebih mudah untuk membeli dengan seorang kawan yang dikenali daripada seseorang yang hanya ditemui di internet. Betul tak?
  • Join group-group di media sosial. Rajin Like post dan komen, dan approach potential customer. Besarkan network kenalan. Jangan hanya terperuk dengan network rakan-rakan sekolah sahaja ye..
  • Hadiri aktiviti taman atau sebarang program kemasyarakatan. Get to know your neighbours. Sebab masa tengah sembang-sembang, mesti akan ada yang bercerita tentang masalah itu, masalah ini. Jadi, inilah peluang anda untuk mengumpul prospek
  • Pilih satu niche kehidupan yang anda suka dan banyakkan membaca. Kemudian share info-info tersebut. Ilmu selain bisnes seperti memasak, membakar kek, menjahit manik, melancong akan membantu meluaskan network kerana anda berkongsi minat yang sama. Senang nak capai chemistry dan kepercayaan bila mulakan perkenalan.
  • Last but not least, niat berkawan dengan ikhlas Lillahitaala. Semoga Allah hadirkan insan-insan hebat yang boleh kita bantu untuk sama-sama maju dalam kehidupan.

Jika berminat nak menjadi sebahagian dari network bisnes Shaklee, hubungi saya segera.

Shaklee Distributor & Bussiness Leader
012-4637064
868991

#tsunamishaklee #adrenalinG3

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts