Berhenti Merokok

Berhenti rokok dan Simpan RM87,109.56!

11:24

Ramai orang mencari "The Big Why?" kenapa nak berhenti merokok. Ada yang berhenti kerana family. Ada yang berhenti kerana sakit.

Hari ini saya kongsikan mengapa anda boleh jadikan duit sebagai "the Big Why" anda dan tunjuk bagaimana anda boleh Berhenti Merokok dan Simpan RM87,109.56!

berhenti rokok dan simpan

Mula-mula sekali saya nak kenalkan dengan Compound Calculator. Ini adalah cara para penganalisis kewangan terutamanya berkaitan pelaburan membuat anggaran mengenai jumlah simpanan anda selepas membuat pelaburan secara konsisten selama tempoh yang tertentu. Paling mudah,kalkulator ini akan buat anggaran berapa anda boleh dapat selepas menyimpan secara konsisten setiap bulan selama beberapa tahun.

So,kiraan kita buat macam ni dengan anggapan anda hisap sekotak rokok Dunhill sehari yang berharga rm18/kotak.

1 hari : RM18
1 bulan / 30 hari : RM540

Duit RM540 tu anda masukkan ke dalam akaun Tabung Haji secara konsisten setiap bulan selama 10 tahun TANPA SEBARANG PENGELUARAN.

Secara mudah,jika anda sudah mempunyai RM50 di dalam akaun, kemudian anda simpan sahaja dalam akaun simpanan, pada penghujung 10 tahun, anda akan mempunyai sebanyak :

RM540 x 12 bulan x 10 tahun = RM 64,850 (RM50 daripada jumlah ketika mula)

Tapi jika anda simpan di dalam Tabung Haji dengan dividen maintain pada 5.75% setahun (dividen 2016)

berhenti rokok dan simpanMari sini saya ringkaskan:

1 hari : RM18
1 bulan / 30 hari : RM540
10 tahun : RM 64,850 (RM50 daripada jumlah ketika mula)

Tapi jika dilaburkan dalam Tabung Haji, anda akan peroleh RM87,109.56

Mungkin ada yang akan rasa "10 tahun tu lama sangat la". Tiada masalah, kita boleh tengok apa yang anda boleh beli jika berhenti merokok hari ini dalam tempoh masa seminggu, sebulan, 3 bulan, 6 bulan dan selanjutnya.

Dan saya pasti, duit yang anda kumpul selepas 10 tahun ini dah cukup untuk anda ambil pakej TERBAIK daripada Tabung Haji untuk menunaikan Haji atau Umrah di Mekah. Siap bawa keluarga lagi tau :-)


Tapi kena ingat, anda juga perlu berusaha untuk menguatkan tubuh anda untuk detoks segala toksin-toksin yang selama ini dan berkampung di dalam tubuh anda. Anda perlukan sesuatu yang mampu melawan segala radikal bebas dan membaik pulih sel-sel yang selama ini sesak nafas untuk kemabli sihat. Yang pasti, resveratrol yang telah terbukti secara kajian klinikal akan dapat membantu perjalanan anda dalam menjadi seorang yang bebas rokok.

berhenti rokok dan simpan RM87109


Sekarang ni,kami di MYHealhVenture nak buat offer Cara Berhenti Merokok Mudah Dengan Bimbingan Pakar Agar Hidup Lebih Kaya kepada pelanggan kami yang membeli Vivix dengan niat untuk menghentikan tabiat yang sememangnya HARAM, MEMBAZIR & MEMUDARATKAN.

berhenti-rokok-dan-simpan
Vivix -  Membantu baik pulih DNA akibat nikotin

Kami akan provide sekali 1-to-1 coaching & kaunseling secara PERCUMA sehingga anda BERHENTI MEROKOK.


Kalau sahabat di dalam video ini boleh buat tanpa apa-apa ubat, kenapa anda tak boleh? 

Banyak orang nak berhenti merokok tetapi gagal. Ini cara paling selamat & mudah untuk berhenti merokok untuk selama-lamanya...

Ingat,

Fast Action, Fast Result. 

Massive Action, Massive Result.

Tapi if SLOW ACTION?

SLOW ACTION, NO RESULT!!!!


PERCAYALAH!!!!

Hubungi saya sekarang untuk mendapatkan konsultasi terbaik untuk diri anda. 


p/s: jika anda mahukan Deal yang lebih menakjubkan, pm saya :-)

Your Trusted SID 


Shaklee Distributor & Bussiness Leader
Riza Afzan
012-4637064
868991

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts