Luka lambat sembuh

Luka Lambat Sembuh Kerana Bacaan Gula Tinggi

13:54

Testimoni
Disclaimer : Kesan mungkin berbeza bagi setiap pengguna. Harus diingat, Vivix bertindak sebagai makanan tambahan, bukan ubat. Pengambilan ubat untuk rawatan harus diteruskan dan tidak boleh dihentikan tanpa nasihat doktor.

"Alhamdulillah, makin sembuh. Luka tu nak tutup sikit demi sikit. Doc kate kena stabilkan kencing manis dulu.

Kencing manis mak pun dah terkawal

Takde macam roller coaster dah bacaan gula tu."

bacaan gula tinggi

Mengapa luka lambat sembuh?
Apabila gula dalam darah tinggi, badan akan merangsang penghasilan insulin untuk pastikan paras gula normal.

Apabila berlaku kerintangan insulin, insulin tidak dapat menjalankan tugasnya. Ini akan merangsang pelbagai masalah termasuk merangsang proses inflamasi atau keradangan untuk berlaku. Ini akhirnya akan melambatkan proses penyembuhan luka.

Jadi Bagaimana Resveratrol Boleh Membantu?

1. Mengurangkan Kerintangan Insulin

Kajian telah membuktikan bahawa resveratrol mampu membantu untuk mengurangkan rintangan insulin dan sekaligus membantu mengurangkan inflamasi serta pelbagai masalah kesihatan kronik. 

2. Membaiki kerosakan sel dari peringkat DNA

Resveratrol di dalam Vivix membantu meningkatkan keupayaan sel untuk menggalakkan pertumbuhan sel sihat serta mengurangkan risiko kerosakan sel. Oleh yang demikian, luka akan lebih mudah sembuh

3. Melindungi Organ Terbabit Dalam Mengawalatur Gula Daripada Inflamasi/Keradangan

Resveratrol di dalam Vivix membantu menghalang pembentukan radikal bebas yang menjadi punca utama kerosakan sel akibat proses inflamasi

4. Melambatkan proses pembentukan protein AGE

Dengan membantu melambatkan penghasilan protein AGE yang terhasil akibat kerosakan sel, pelbagai turutan proses yang membawa kepada penuaan dan penyakit-penyakit kronik dapat diperlahankan

Mengapa Vivix?


Resveratrol merupakan satu bahan aktif yang terbukti mampu membantu menurunkan bacaan gula di dalam darah. Namun, Vivix adalah lebih unik kerana diperkaya dengan polifenol yang mampu meningkatkan keberkesanan resveratrol hampir 10 kali ganda dalam menjalankan tugasnya!




Vivix bacaan gula tinggi

Vivix bantu bacaan gula tinggi

Jom Order Vivix Shaklee Sekarang

Cara 1 :
Dapatkan Vivix anda dengan klik pada ikon Vivix di bawah, ikuti langkah seterusnya dan pihak Shaklee Malaysia akan terus membuat penghantaran menggunakan perkhidmatan kurier GDex atau CityLink.
Cara 2 :
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi eksklusif tentang set mana yang paling terbaik untuk diri anda, tips serta cara pengambilan yang akan membantu anda mendapat manfaat  dan kesan dengan cepat!

Sekiranya anda berada di kawasan Taiping, Kamunting dan Simpang, saya adalah pengedar Shaklee di Taiping, Kamunting dan Simpang

p/s : Jika anda hubungi saya, saya akan kongsikan rahsia bagaimana untuk dapatkan Vivix dengan harga yang terbaik tau :)

Cara 3 :
Dah mula yakin dengan Shaklee? Jom sertai saya dalam grup bisnes DIVA #nuhanajah . Tapi macam mana nak daftar ya?



Shaklee Distributor & Bussiness Leader

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts