Bisnes Dari Rumah

Perancangan Tahun Baru 2018 Bagi Seorang WAHM

10:00

"If you want to fly you must give up what weighs you down"

Seribu satu rasa masuk tahun baru ni. Semestinya kena buat perancangan baru untuk halatuju keluarga dan bisnes. Harapan utama untuk lebih memaknakan hidup kepada Si Pemberi.

Apa yang tak dapat capai tahun lepas, kita perkemaskinikan dengan strategi dan usaha lebih tahun ni. Kena serius petala ke-8.

Perancangan keluarga kena duduk dan brainstorming dengan En Suami Sado lah kiranya. Lebih senang begini supaya tak ada kekeliruan dan capai persefahaman dalam plan masing-masing.

Idok le dia fikir macam ni, kita fikir macam tu. Anak-anak pun dah nak masuk sekolah esok. Tak sangka Aryan pun dah naik darjah dua. Aqif pulak 6 tahun pun. Ainur? Tak nak sekolah katanya. Nak sekolah Ibu je.

Dan semestinya bila dah buat keputusan untuk WAHM dulu, perancangan bisnes kena buat kalau tak memang kucar kacir.

Besar harapan tahun ni untuk tengok lebih ramai #divanuhanajah untuk dapat bonus 4 angka setiap bulan dan capai semua kelebihan yang syarikat tawarkan.
inspiring others
Saya jugak mencari mereka yang kuat semangat dan sentiasa ingin mencuba untuk sediakan yang terbaik untuk pasangan, anak-anak, mak ayah dan keluarga untuk join team bisnes saya. Jom kita gempur 2018.

Besar harapan nak golongan mak-mak tak kira la bekerja dari mana sahaja untuk jana pendapatan tambahan dan merancang untuk 'travel'. Ya, sejak buat bisnes ni, rasa kalau tak travel tu tak normal pulak.

Serius terbakar dengan group #ireachtravel setiap hari spam banyak gambar tempat menarik seluruh dunia.

Bila tengok perkongsian macam ni dan dengar sendiri kisah mereka, membuatkan hati terdetik "macam ni rupanya minda jadi kreatif dan fikirkan sesuatu di luar kotak".

Tu yang jadi panas punggung nak gandakan bonus dan gemukkan tabung travel. Ops satu lagi, kena perkemaskinikan Vision Board.

Dan paling penting sentiasa berada dalam lingkungan positif yang boleh mendorong kita jadi lebih baik dari sebelumnya.

Sediakan masa untuk tambah ilmu dunia akhirat serta tambah nilai hidup orang lain untuk bekalan ke alam sana. Tahun baru membuatkan kita semakin dekat bertemu Sang Pencipta.

Selamat Tahun Baru 2018 yang lebih cemerlang dan gemilang buat semua.

Jika anda ingin mencuba mana-mana produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi eksklusif tentang set mana yang paling terbaik untuk diri anda, tips serta cara pengambilan yang akan membantu anda mendapat manfaat dan kesan dengan cepat!


Sekiranya anda berada di kawasan Taiping, Kamunting dan Simpang, saya adalah pengedar Shaklee di Taiping, Kamunting dan Simpang

TAWARAN HEBAT!!!
Mahukan diskaun sehingga 15% bagi semua produk-produk Shaklee? Hubungi saya sekarang!!

TAWARAN HEBAT!
Shaklee Distributor & Bussiness Leader

868991

Disclaimer :
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.

This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts