Bisnes Dari Rumah

Team DIVA Penjenamaan Semula Empayar Bisnes

23:22

Masuk je tahun baru haritu, saya dah kongsikan logo baru group bisnes saya. Sebenarnya dari tahun lepas lagi dah mula projek tahun baru ni sikit-sikit.


Syukurlah ditemukan dengan designer yang sangat mudah berurusan dan siap dia pesan awal-awal lagi, kalau ada idea apa-apa memang di galakkan untuk bincang dan boleh buat perubahan design sampai puas hati baru proceed dengan payment.

Dan terhasillah logo yang elegen dan classy ni.
Riza Afzan Asri

DIVA ni besar maknanya dalam hidup saya. Ia extended family saya dan besar harapan saya agar semua ahli-ahli keluarga ini bersatu hati dan kental jiwanya untuk berusaha yang terbaik meningkatkan nilai hidup diri sendiri dan orang sekeliling.

DIVA tu apa? Ha, ramai tau yang tertanya-tanya. Oklah, meh nak cerita sikit.

D - Dream (berani untuk berimpian dan meraikan impian - untuk lebih sihat, lebih kaya, lebih berjaya, lebih positif)

I - Inspire (menjadi inspirasi dan memberi inspirasi)

V - Visualize (Percaya setiap impian dan inspirasi akan berjaya digapai)

A - Achieve (Setiap usaha pasti berhasil)

Jadi yang menyertai team bisnes #divanuhanajah ni mesti dapat garap konsep keseluruhan bisnes ni.

Jom sama-sama kita berganding bahu untuk bantu orang dapatkan info yang tepat tentang vitamin dan suplemen, tukar cara hidup kepada yang lebih sihat dan bantu tingkatkan taraf hidup sama ada dari segi kesihatan atau kewangan.

Besar harapan saya untuk setiap rumah mengamalkan suplemen semulajadi Shaklee ni. Hentikan pengambilan suplemen yang bukan-bukan dan mendatangkan mudarat di kemudian hari.

Dapatkan info yang betul tentang suplemen, bukan ambil kerana iklan-nampak-macam-glamour. Tetapi hakikatnya founder sendiri tak makan produk sendiri.

Saya berani makan dan kongsi kebaikan Shaklee ni sebab badan sendiri dah rasa dan nampak sendiri macam mana orang-orang tersayang berubah tahap kesihatannya selepas amalkan Shaklee.

Jadi di situlah timbul azam nak kongsi sebanyak mungkin peluang yang syarikat tawarkan ni dengan anda semua.

Jadi jangan malu-malu nak contact saya di 012-4637064 tau. Saya teruja nak bantu anda semua.

Sebut DIVA ingat Riza Afzan Asri.
Sebut Shaklee ingat Riza Afzan Asri juga.

Tak ada nama lain. Satu je nama ni kat dunia.


Jika anda ingin mencuba mana-mana produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi eksklusif tentang set mana yang paling terbaik untuk diri anda, tips serta cara pengambilan yang akan membantu anda mendapat manfaat dan kesan dengan cepat!


Sekiranya anda berada di kawasan Taiping, Kamunting dan Simpang, saya adalah pengedar Shaklee di Taiping, Kamunting dan Simpang

TAWARAN HEBAT!!!
Mahukan diskaun sehingga 15% bagi semua produk-produk Shaklee? Hubungi saya sekarang!!

TAWARAN HEBAT!
Shaklee Distributor & Bussiness Leader

868991

Disclaimer :
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.

This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts