Co Q10

3 Tips Cara Makan Coenzyme Q10 Yang Betul Untuk Mendapat Manfaat Coenzyme Q10 Yang Maksimum!

10:00

Coenzyme Q10 mempunyai pelbagai manfaat yang ramai tidak tahu. Namun jika anda ke pasaraya, Coenzyme Q10 pasti berada di rak produk-produk kesihatan.

Sebelum ini saya dah terangkan tentang Manfaat Koenzim Q10 pada tubuh serta Dos Coenzyme Q10  yang perlu diambil untuk mendapatkan manfaat maksimum bagi Conzyme Q10. 

Persoalannya, bagaimanakah cara makan suplemen Coenzyme Q10 bagi mendapatkan Manfaat Coenzyme Q10 yang terbaik?

Sifat Coenzyme Q10
Coenzyme Q10 adalah satu nutrien larut lemak yang boleh didapati di dalam organ-organ yang mempunyai keperluan tenaga yang tinggi. Organ-organ ini termasuklah jantung, hati dan buah pinggang.

3 Tips Cara Makan Coenzyme Q10 Yang Betul Untuk Mendapat Manfaat Coenzyme Q10 Yang Maksimum

Tips 1
Ambil Coenzyme Q10 bersama makanan yang mengandungi lemak atau minyak. CoQ10 bersifat hidrofobik, dan tidak larut dalam air dengan baik. Namun begitu, ia amat larut dalam bahan berunsur minyak atau lemak.

Jika anda perlu mengawal pengambilan lemak, anda mungkin perlu mengambil dos CoQ10 yng lebih tinggi bagi mengimbangi penyerapan CoQ10 yang rendah.

Tips 2
Jadualkan pengambilan CoQ10 anda bersama suplemen larut lemak yang lain seperti E, A dan D. Jika diambil pada masa yang sama, nutrien-nutrien ini akan membantu satu sama lain untuk meningkatkan penyerapan.

Tips 3
Ambil CoQ10 anda bersama Vitamin E. Satu kajian yang diterbitkan oleh American Journal of Clinical Nutrition menunjukkan CoQ10 meningkatkan kesan anti-radang serta antioksidan Vitamin E

Memperkenalkan CoQ-Trol Plus
CoQ-Trol Plus membekalkan sebatian semulajadi dan proprietari dengan 100mg Coenzyme Q10 bersama resveratrol dan tokoferol.


Untuk penyerapan optimum, ia dilengkapi dengan sistem penghantaran minyak zaitun.



Jom Order CoQ-Trol Plus Sekarang

Cara 1 :
Dapatkan CoQ-Trol Plus anda dengan klik pada ikon CoQ-Trol Plus di bawah, ikuti langkah seterusnya dan pihak HQ Shaklee Malaysia akan terus membuat penghantaran menggunakan perkhidmatan kurier GDex atau CityLink.

CoQ-Trol Plus

Cara 2 :
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi eksklusif tentang set mana yang paling terbaik untuk diri anda, tips serta cara pengambilan yang akan membantu anda mendapat manfaat dan kesan dengan cepat!

Sekiranya anda berada di kawasan Taiping, Kamunting dan Simpang, saya adalah pengedar Shaklee di Taiping, Kamunting dan Simpang


Cara 3 :
Inginkan diskaun sehingga 15% atau promosi hebat bagi produk-produk Shaklee? Hubungi saya sekarang di nombor di bawah. Saya tunggu panggilan anda :)


Shaklee Distributor & Bussiness Leader
868991

Disclaimer :
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.

This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts