Jualan Hujung Tahun 2012 & Sempena Ulangtahun Aryan ke 2 Tahun

12:04



Alhamdulillah, Allah kurniakan rezeki melimpah-limpah sepanjang tahun 2012 ni. Saya mencabar diri dengan mengajar part-time di UiTM Kuala Pilah, saya mengandung dan dikurniakan cahayamata ke 2 dan saya perolehi bonus-bonus bulanan bersama Shaklee. Syukur juga Allah kurniakan kesihatan yang baik dan kekuatan untuk saya sekeluarga mengharungi 12 bulan sepanjang tahun ini. Syukur juga anak syurga sulung saya genap 2 tahun pada 12 Disember 2012 yang lepas. 121212 satu tarikh yang indah untuk kami kenang. Masih segar di ingatan saat-saat mengandung, melahirkan dan membesarkan Aryan sepanjang 2 tahun ni. 

Untuk memanjatkan rasa kesyukuran, saya ingin berkongsinya bersama anda semua, pelanggan setia MY Health Venture. Setiap pembelian set-set fullpack atau pembelian bernilai RM 250 keatas sepanjang bulan ni melayakkan anda untuk tersenarai bagi memenangi hadiah misteri dari kami! Tiga (3) hadiah misteri menanti anda dan akan diumumkan pemenangnya nanti pada 2 Jan 2013! (psss: Nak tau hadiah apa, PM saya ye!)

Jadi jangan lepaskan peluang untuk membeli dan berjimat dengan kami. Mana tau anda yang bertuah yang kami cari-cari tu!

Produk-produk yang ditawarkan:
1. Set kesihatan umum
2. Set Menyusu
3. Set Berpantang/Pembedahan
4. Set Kecantikan Kulit/Pembedahan
5. Set Feminin
6. Set Resdung/Alahan
7. Set Imuniti
8. Set Kanak-kanak
9. Set Suami Isteri
10. Set Ibu mengandung
11. Set Kurus
12. 3 Kotak kolagen
13. Lain-lain produk dengan pembelian RM 250 sepanjang Disember

Menarik bukan? Jangan lupa, Promo Collagen Powder sedang berlangsung sekarang. Jom bercantik-cantik bulan ni untuk meningkatkan keyakinan diri sebelum tahun baru menjengah tak berapa hari saja lagi.


Ketahui cara untuk mendapatkan pos dan keahlian PERCUMA!!!

Riza Afzan Asri
ID 868991
nuhasafiya@yahoo.com
012-4637064

Happy to Share, Pleasure to Help!

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts