Chewable Vitamin C

Chewable Vita-C Plus 100mg

14:31


Shaklee memperkenalkan produk baru yang mempunyai rasa sitrus yang hebat dan amat sesuai untuk kanak-kanak atau orang dewasa yang mengalami kesukaran menelan tablet. Di dalam sebiji tablet 100mg Chewable Vita-C membantu meningkatkan fungsi sistem imun dengan cara:
  1. Menyokong sistem pertahanan asli badan
  2. Menolong mengekalkan integriti/ketahanan sel
  3. Menggalakkan kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan kapilari darah
 Saranan Shaklee

1. Pengambilan 5 biji Chewable Vita-C Plus 100mg menyamai keperluan harian vitamin C sebanyak 500mg.
2. 5 biji Chewable Vita-C Plus membekalkan 500mg vitamin C, 120mg kompleks bioflavonoids yang menyamai 1 tablet Shaklee Sustained Release Vita-C Plus.

Mahu menikmati vitamin C yang mudah untuk dimakan dan rasa masam-masam manis? Dapatkan Chewable Vita-C Plus sekarang. Penukaran Sustained Release Vita-C Plus ke Chewable Vita-C Plus juga boleh dilakukan untuk sebarang set yang anda tempah.




Ops! Jangan lupa Jualan Hujung Tahun dan Promo Disember Shaklee Collagen Powder sedang berlangsung sekarang sehingga akhir December. Baca sini dan sini untuk maklumat lanjut. Mungkin anda yang bertuah untuk memenangi hadiah misteri yang ditawarkan. Boleh la buat pesanan sekarang dan berpeluang untuk merasa Chewable Vita-C kami yang terbaru ni! Jangan risau, setiap pembelian akan di sertakan konsultasi dan tips yang berkesan untuk diamalkan.

 
Ketahui cara untuk mendapatkan pos dan keahlian PERCUMA!!!

Riza Afzan Asri
ID 868991
nuhasafiya@yahoo.com
012-4637064

Happy to Share, Pleasure to Help!

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts