Set Asas/Optimum

FREE ESP Sempena Birthday Aryan Haziq

16:36


Sempena Birthday anak sulung saya Disember ni saya nk bagi FREE 1 canister ESP untuk seorang yang bertuah. Macam mana nak dapatkannya? Mudah saja!!!

Syaratnya:
1. Beli mana-mana set fullpack dari 1-13 sepanjang bulan Disember ini melalui saya. Beli dengan distributor lain tak dikira ek!
2. Nama anda akan dimasukkan dalam senarai.
3. By 30st Dec 2012, saya akan membuat cabutan undi mengikut nombor pembelian anda. Aryan haziq sendiri yang akan memilih satu kertas yang telan ditulis dan dilipat tersebut. Maka kertas berlipat yang dipilih Aryan Haziq akan di umumkan sebagai pemenang! Yeay!!!

Jom sertai! Berutung tu dapat setin ESP worth RM 150! ESP adalah makanan sel. Nak cantik, nak tingkatkan kualiti susuibu, memulihkan luka, untuk kesuburan dan BANYAK LAGI!!!

Hubungi saya untuk membuat tempahan set-set anda sekarang. SEKARANG TAU!





















Ketahui cara untuk mendapatkan pos dan keahlian PERCUMA!!!

Riza Afzan Asri
ID 868991
nuhasafiya@yahoo.com
012-4637064

Happy to Share, Pleasure to Help!

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts