Cara mengatasi masalah kulit akibat kosmetik

Cara Paling Berkesan Menjaga Kulit Muka Daripada Jerawat Yang Ramai Terlepas Pandang

12:04

Bagi mereka yang mementingkan penampilan, kehadiran jerawat di muka adalah satu malapetaka yang perlu dielakkan. Namun begitu, ada yang mengambil jalan pintas dengan menutup cela di muka dengan menggunakan kosmetik yang bersepah di pasaran. Tapi tahukah anda Cara Paling Berkesan Menjaga Kulit Muka Daripada Jerawat?
Tahukah Anda?

Sel kulit hanya hidup selama 28 hari sebelum ia mati dan diganti oleh sel kulit yang baru.
Jadi,apakah cara terbaik untuk dapatkan kulit yang putih flawless yang bebas dari jerawat? Dalam penjagaan kulit, ia perlu dilakukan dari dalam dan dari luar.
cara menjaga kulit muka daripada jerawat

Apakah Maksud Penjagaan Kulit Dari Dalam dan Dari Luar?
  1. Penjagaan kulit dari dalam bermakna kita bekalkan nutrisi yang mencukupi bagi memastikan sel-sel kulit tumbuh dengan sihat, mantap dan anjal sepanjang masa. Oleh kerana sel-sel kulit akan berganti setiap 28 hari, maksudnya bekalan nutrisi yang mencukupi adalah sangat vital pada setiap masa.
  2. Penjagaan kulit dari luar berfungsi untuk melindungi kulit dari unsur yang boleh merosakkan integriti sel-sel kulit ini. Pelbagai unsur-unsur perosak terutamanya cahaya UV boleh meningkatkan penghasilan radikal bebas yang akhirnya menjadi punca utama sel-sel kulit menjadi rosak. Oleh yang demikian, pemilihan kosmetik yang sesuai dan berkualiti adalah penting terutamanya apabila adanya lambakan produk-produk hampeh di pasaran sekarang ini.

Apakah Cara Terbaik Untuk Mendapatkan Kulit Putih Flawless?
Bila sampai kepada bab badan dan kesihatan diri, jangan terlalu berkira. Jangan ingat yang keluar iklan tu paling bagus. Jangan pilih nak yang murah tapi bagi kesan buruk pada badan sendiri. Apa gunanya?

Atasi masalah kulit akibat kosmetik

Produk Shaklee memang tak pernah masuk tv atau sebarang iklan, tiada duta tetap. Tapi kami berani jamin setiap produk selamat, berkesan dan paling penting kami pengguna adalah duta bergerak yang nyata. Kami makan dan guna setiap hari tanpa gagal selama bertahun-tahun. 

1. Baiki kerosakan sel-sel kulit dari dalam dengan Resveratrol dan Polifenol
Resveratrol dan polifenol dalam Vivix telah terbukti berkesan dalam beberapa mekanisme yang telah terbukti secara saintifik. Bagi kes kerosakan sel-sel kulit, kedua-dua bahan ini mampu membantu dengan 
  • Menggalakkan pertumbuhan sel sihat dari dalam dari peringkat DNA. JIka sel yang dihasilkan sihat, kulit anda juga akan sihat
  • Bertindak sebagai antioksidan yang bertanggungjawab meneutralkan radikal bebas yang menjadi penyebab utama kerosakan sel-sel

Cara mengatasi masalah kulit kerana produk kosmetik

 2. Gunakan produk kulit atau skincare yang mesra kulit serta terbukti berkesan

Diasaskan dari 16 tumbuhan semulajadi. Saintis pun dah buat kajian khas untuk pastikan bahan-bahan tu semua mesra kulit wanita Asia macam kita. Lebih selamat.
Atasi masalah kulit akibat kosmetik
Atasi masalah kulit akibat produk kosmetik
Cara mengatasi masalah kulit akibat kosmetik
Cara mengatasi masalah kulit akibat produk kosmetik
Cara mengatasi masalah kulit akibat produk kosmetik
Jika anda nak rangkaian produk kecantikkan kulit luaran dan dalaman, dapatkan konsultasi lengkap dengan menjadi pelanggan saya. Saya tunggu anda dengan rangkaian produk yang selamat, semulajadi dan berkesan. 
Set nutriwhite Shaklee
Jom Order Vivix Shaklee Sekarang

Cara 1:
Dapatkan Vivix anda dengan klik pada ikon Vivix di bawah, ikuti langkah seterusnya dan pihak Shaklee Malaysia akan terus membuat penghantaran menggunakan perkhidmatan kurier GDex atau CityLink.
Vivix (1 botol)

Vivix( 2 botol)


TAWARAN HEBAT!
Cara 2 :
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi eksklusif tentang set mana yang paling terbaik untuk diri anda, tips serta cara pengambilan yang akan membantu anda mendapat manfaat dan kesan dengan cepat!

Sekiranya anda berada di sekitar Taiping, Kamunting & Simpang, saya merupakan Pengedar Shaklee sekitar Taiping, Kamunting & Simpang


p/s : Jika anda hubungi saya, saya akan kongsikan rahsia bagaimana untuk dapatkan Vivix dengan harga yang terbaik tau :)

Cara 3 :
Inginkan diskaun sehingga 15% bagi produk-produk Shaklee? Hubungi saya sekarang di nombor di bawah. Saya tunggu panggilan anda :)

Shaklee Distributor & Bussiness Leader
868991

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts