Berhenti Merokok

Berita Baik Untuk Perokok, Anda Sememangnya Kaya Jika..

12:11

Alhamdulillah, jika anda masih mengikuti siri yang saya buat ini berkenaan Berhenti Merokok, maksudnya anda memang ada niat untuk berhenti merokok yang sememangnya haram. Jika ada niat, maksudnya, hati anda masih belum hitam dan maksudnya Allah masih menyayangi anda.


Hari ini kita akan perkatakan tentang duit pulak..

Wahai perokok, tahukah anda sebenarnya anda sebenarnya boleh mempunyai simpanan di Tabung Haji (InsyaAllah) sebanyak RM65,000 selepas 10 tahun hanya dengan berhenti merokok hari ini? Tak percaya? Mesti anda kata saya tipu,kan?

Mula-mula sekali saya nak kenalkan dengan Compound Calculator. Ini adalah cara para penganalisis kewangan terutamanya berkaitan pelaburan membuat prediction mengenai jumlah simpanan anda selepas membuat pelaburan secara konsisten selama tempoh yang tertentu. Paling mudah,kalkulator ini akan predict berapa anda boleh dapat dalam selepas menyimpan secara konsisten setiap bulan selama beberapa tahun.

So,kiraan kita buat macam ni dengan anggapan anda hisap sekotak rokok Dunhill sehari yang berharga rm12/kotak.

1 hari : RM12
1 bulan / 30 hari : RM360

Duit RM360 tu anda masukkan ke dalam akaun Tabung Haji secara konsisten setiap bulan selama 10 tahun TANPA SEBARANG PENGELUARAN.

Secara mudah,jika anda sudah mempunyai RM1000 di dalam akaun, kemudian anda simpan sahaja dalam akaun simpanan, pada penghujung 10 tahun, anda akan mempunyai sebanyak :

RM360 x 12 bulan x 10 tahun = RM 44,200.00

Tapi jika anda simpan di dalam Tabung Haji dengan dividen maintain pada 7.5% setahun


compound calculator,quit smoking,berhenti merokok

Jadi, nampak tak? Ini jika anda dah berhenti merokok, simpan duit yg patut anda guna untuk beli sebanyak rm12 sehari, selepas 10 tahun menyimpan di dalam Tabung Haji, anda akan mempunyai simpanan sebanyak RM65,361!

Ini jika anda berhenti merokok sekarang..Persoalannya, adakah anda
sudah berhenti atau mahu berhenti? Tepuk dada,tanyalah diri anda sendiri. Dengan anda berhenti merokok dan melabur selama 10 tahun, anda mampu menyimpan sebanyak rm65,361. Ini duit milik anda ya..itu belum kira penjimatan dari perkara-perkara lain yang diakibatkn oleh merokok seperti batuk etc..

Dan saya pasti, duit yang anda kumpul ini dah cukup untuk anda ambil pakej TERBAIK daripada Tabung Haji untuk menunaikan Haji atau Umrah di Mekah. Siap bawa keluarga lagi tau :-)

Sekarang ni,kami di MYHealhVenture nak buat offer Cara Berhenti Merokok Mudah Dengan Bimbingan Pakar Agar Hidup Lebih Kaya kepada pelanggan kami yang membeli Vivix dengan niat untuk menghentikan tabiat yang sememangnya HARAM, MEMBAZIR & MEMUDARATKAN


Vivix - Tonik Ajaib untuk baik pulih DNA akibat nikotin

Kami akan provide sekali 1-to-1 coaching & kaunseling secara PERCUMA sehingga anda BERHENTI MEROKOK..

Jangan risau, saya adalah Certified Smoking Cessation Service Provider (CSCSP) , telah menjalani latihan selama 2 tahun di Hospital Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan terlibat secara langsung memberi latihan kepada Pegawai-pegawai Farmasi KKM ,dan saya YAKIN saya mampu bantu anda lakukannya.


Kalau sahabat di dalam video ini boleh buat tanpa apa-apa ubat, kenapa anda tak boleh? 


Banyak orang nak berhenti merokok tetapi gagal. Ini cara paling selamat & mudah untuk berhenti merokok untuk selama-lamanya...



Ingat,


Fast Action, Fast Result. 

Massive Action, Massive Result.

Tapi if SLOW ACTION?

SLOW ACTION, NO RESULT!!!!


Lihatlah ke dalam mata insan yang anda sayang. Mahukah anda melihat mereka yang menanggung azab atas "kenikmatan sementara" yang anda nikmati?

Mahukah anda melihat mereka terbaring di atas katil hospital bertarung nyawa untuk mendapatkan udara hanya kerana anda mementingkan diri sendiri dengan merokok?

Jangan fikir lagi. Jika anda mula bertindak sekarang, insyaAllah dengan cara yang tepat, anda mampu berhenti merokok kurang 3 bulan!! Jadi kenapa tak cuba?

Setiap hari yang berlalu  tanpa rokok, tubuh anda akan disucikan daripada toksin-toksin yang selama ini menguasai diri anda.

Dan saya pasti, insan yang anda sayang akan tersenyum lebar kerana hajatnya tercapai dan anda mula mendapat keberkatan daripada-Nya.

PERCAYALAH!!!!

Hubungi saya sekarang untuk mendapatkan konsultasi terbaik untuk diri anda. 

p/s: jika anda mahukan Deal yang lebih menakjubkan, pm saya k :-)


Your Trusted SID 

SMS/Whatsapp/Telegram 012-9062030
Email: hazlinordin83@gmail.com
~Happy to share, pleasure to help!

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts