Berhenti Merokok

Cara Berhenti Merokok Mudah Dengan Bimbingan Pakar Agar Hidup Lebih Kaya

10:45

Pernah tak ini terjadi?

Anda sedang berehat di dpn rumah sambil menghisap rokok one after another. Dan pada masa yang sama otak asyik ligat berfikir "Kenapa la duit asyik sangkut je? solat dah buat, doa dah buat. Tapi kenapa still ada masalah?"


Errrr, nampak tak kesilapan kat sini? Anda memohon sesuatu daripada Allah SWT yang bersifat Maha Pemberi Rezeki, tapi di tangan anda adalah salah satu perkara yang diharamkan oleh Islam. 

Satu perkara yang membawa kepada ketagihan, pembaziran dan hanya menjurus kepada kemudaratan.

Analogi paling mudah:

Anda merupakan pekerja cemerlang di pejabat. Serah sahaja apa jua kerja, insyaAllah anda mampu selesaikan. Suatu hari anda dipanggil untuk temuduga bagi kenaikan pangkat yang memang anda idam-idamkan selama ini. Semua dah siap yang terbaik. Baju dah digosok, ayat-ayat bombastik dah dihafal, dan anda dan buat segala persiapan untuk hadapi temuduga yang akan menentukan masa depan anda. Apabila nama anda dipanggil, anda langkah dengan penuh yakin. Akhirnya semasa di depan bos, anda buat perkara yang paling bos anda benci. Agak-agak dapat tak kenaikan pangkat tu?

Sama la jugak dengan merokok. Anda memohon sesuatu daripada Allah SWT, Tuhan yang Maha Berkuasa.

 Tetapi anda buat perkara yang tidak disukai-Nya..Jadi secara logiknya, boleh ke anda dapat apa yang anda mahukan?

Jadi anda fikirkanlah sendiri ye. 


Sekarang ni,kami di MYHealhVenture nak buat offer Cara Berhenti Merokok Mudah Dengan Bimbingan Pakar Agar Hidup Lebih Kaya kepada pelanggan kami yang membeli Vivix dengan niat untuk menghentikan tabiat yang sememangnya HARAM, MEMBAZIR & MEMUDARATKAN


Vivix - Tonik Ajaib untuk baik pulih DNA akibat nikotin

Kami akan provide sekali 1-to-1 coaching & kaunseling secara PERCUMA sehingga anda BERHENTI MEROKOK..

Jangan risau, saya adalah Certified Smoking Cessation Service Provider (CSCSP) , telah menjalani latihan selama 2 tahun di Hospital Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan terlibat secara langsung memberi latihan kepada Pegawai-pegawai Farmasi KKM ,dan saya YAKIN saya mampu bantu anda lakukannya.


Kalau sahabat di dalam video ini boleh buat tanpa apa-apa ubat, kenapa anda tak boleh? 


Banyak orang nak berhenti merokok tetapi gagal. Ini cara paling selamat & mudah untuk berhenti merokok untuk selama-lamanya...



Ingat,


Fast Action, Fast Result. 

Massive Action, Massive Result.

Tapi if SLOW ACTION?

SLOW ACTION, NO RESULT!!!!


Lihatlah ke dalam mata insan yang anda sayang. Mahukah anda melihat mereka yang menanggung azab atas "kenikmatan sementara" yang anda nikmati?

Mahukah anda melihat mereka terbaring di atas katil hospital bertarung nyawa untuk mendapatkan udara hanya kerana anda mementingkan diri sendiri dengan merokok?

Jangan fikir lagi. Jika anda mula bertindak sekarang, insyaAllah dengan cara yang tepat, anda mampu berhenti merokok kurang 3 bulan!! Jadi kenapa tak cuba?

Setiap hari yang berlalu  tanpa rokok, tubuh anda akan disucikan daripada toksin-toksin yang selama ini menguasai diri anda.

Dan saya pasti, insan yang anda sayang akan tersenyum lebar kerana hajatnya tercapai dan anda mula mendapat keberkatan daripada-Nya.

PERCAYALAH!!!!

Hubungi saya sekarang untuk mendapatkan konsultasi terbaik untuk diri anda. 

p/s: jika anda mahukan Deal yang lebih menakjubkan, pm saya k :-)


Your Trusted SID 

SMS/Whatsapp/Telegram 012-9062030
Email: hazlinordin83@gmail.com
~Happy to share, pleasure to help!

You Might Also Like

1 respon

  1. Saya Berhenti Merokok Dpd Tahun 1999 Sampai Lah Sekarang . Saya Tidak Lagi Ketagihan Rokok Walaupun Saya Terhidu Bau Asap Rokok . Pada Mula Nya Seorang Kawan Saya Yg Bernama Khalid Dan M.Zaki Kami Bertiga Sedang Duduk Bersama2 Diatas Tangga Di- Mana .Khalid Berkata Rosli Kalau Tak Hidap Rokok Tiada Gentleman Dan Selepas Itu Dia Menghulur Sebatang Rokok Jenama 555 .Dan Saya Yg Percaya Dan Bodoh Telah Cuba Menhisap Sebatang Rokok Terus Batuk Yg Kuat Dan Keesokan Hari Nya Saya Telah Membeli Rokok 555 Dan Terus Ketagih .Saya Ketagihan Rokok Selama 23 Tahun Di- Teluk Intan Perak . Dan Semakin Lama Lagi Kuat Ketagih . 4 Kotak Besar 20Batang Sehari Kesemua Jenama Rokok Saya Sudah Hisap Dan Penyebab Ini Pun Bekas Isteri Saya Mintak Cerai Dan Berkhawin Lain . Dan 9 Tahun Saya Menduda . Lagi Kuat Hisap Rokok Kerana Frustation ( Kecewaan Hidup ) Saya Cari Jodoh Lain Melalui Majaalah Sahabat Pena . Surat2 Banyak Mereka Talipon Pejabat Saya Pejabat Syabandar Teluk Intan Perak Tetapi Saya Di- Fithnah Oleh Kawan2 Saya Mengatakan Saya Orang Gila Jadi Gadis Ini Merasa Amat Kecewa . Ketika Itu Saya Ada Keadaan CEME .Dan Terok .Baju Uniform Tak Basoh2 Berbau Dan Saya Mintak Tukar Ke- Jabatan Laut Wilayah Tengah Pelabuhan Klang Selangor . Dgn Kuasa Allah Saya Mendapat Jodoh Dgn Gadis Setapak Gombak Selangor . Kami Berjumpa Di- Komuter Dekat Sini Dia Dgn Kawan Dia Zaleha .Isteri Saya Nama Samaran Puan Shima . Dan Pada Suatu Hari Selepas Isteri Saya Balik Dari Berkerja Di- Bas Station Pel. Klang .Dada Saya Sakit Sangat2 .Isteri Saya Bawa Saya Ke Klinik Raju .Dgn Raju Pereksa Jantung Saya Dan Terus Bagi Surat Rujukan Ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang Selangor Pada Malam Tersebut Terus Masuk Wad . Dan Doctor Bagi Surat Rujukan Arahan Ke- Institut Jantung Negara Kuala Lumpur Keesokan Hari Nya . Kami Pergi Ke Situ Dgn Menaiki Bas Dan Bag2 . Di- IJN Saya Di- Pereksa Oleh Pakar Mr.Pau Keiw Kong .Doctor Pakar Bedah Jantung Setelah Saya Di- Pereksa Dgn Androgram Di- Dawai Halus Di- Masukan Melalui Tangan Kanan Saya Dan Sehingga Ke- Dlm Jantung Saya Mengunakan TV X-Ray . Dawai Halus Tersebut Menghisap Kesemua Candu2 Dan Kahak2 Hitam Sehingga Seluruh Dada Saya Kelihatan Bersih Melalui X- Ray. Doctor Pakar Pau Kiew Kong Kata Tiga Urat Jantung Saya Hendak Putus . Jadi Kena Buat CABG Pada Bulan Oct.1999 . Coronary By Pass . Doctor Itu Menyuruh Saya Dan Isteri Saya Sign Dokcumen Dan Dia Kata Tak Mati Rosli . Saya Di- Bedah Dgn Berjaya .Saya Duduk Di- Wad Hanya Selama 5 Hari Shj. Dan Saya Di- Beri Cuti Sakit 2 Bulan Setengah Untuk Berehat . Saya Ambil Rawatan Dgn Grarenti Letter( Surat Kebenaran Jabatan ) Melalui Fax . Saya Juga Di- Buat Terapi Buang Kahak Khas Untuk Berhenti Merokok . Saya Tidak Ketagih Rokok Sehingga Ke Hari Ini . SyukurAlhamdulillah Saya Kpd Allah Yg Maha Esa . Tetapi Setelah Saya Bertugas Kembali .Saya Di- Dera Olih Pegawai Jurutera Saya Hj.Rhmat Dan Hji. Rodi.( Pengarah) Kerana Hasad Dengki Dan Kawan2 Saya Mengejek Saya .Ketua JuruEngine Saya Dlm Kapal Dan Kawan2 Aniaya Saya Kerana Saya Naik Pangkat Dan Telah Mendapat Tunggakan Gaji Rm 28 Ribu Lebih . Sebelum Saya Berkhawin .Mereka Dengki Dan Komplain Kepada Kementerian. Mengapa Saya Dapat Naik Pangkat Dan Dapat Tunggakan Gaji . Saya Telah Berkhidmat Selama 37 Tahun 4 Bulan 26 Hari. Tetapi Tidak Dapat Khidmat Cermerlang . Setelah Saya Bersara Pada Oct . 2011 . Saya Mendapat Graduity Dan Pencen Penoh . Saya Sekarang Tinggal Di- Tmn Pelangi . Kami Beli Rumah Teres Secara Progress Payment Dan Kereta Myvi SE Auto 1.5 Melalui Simpanan ASB . Dgn Bekas Isteri Saya Ada Seorang Anak Lelaki . Seorang Kapten Askar Berumur 26 Tahun Sudah Berkhawin Dan Saya Ada Seorang Cucu Perumpuan . Terima Kasih Selamat Berpuasa .Maaf Zahir Dan Batin ,SELAMAT HARI RAYA .

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts